شناسه خبر : 95978
چهارشنبه 16 آذر 1401 , 10:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حمایت فراکسیون شاهد مجلس از فرزند شهید معرفی شده برای وزارت راه

آقای بذرپاش، وزیر پیشنهادی، به‌ عنوان یک فرزند شهید، با سوابق عملکردی قابل قبول قبلی و مدیریت‌های کلان کشور از سوی رئیس جمهور به مجلس معرفی شده‌ است...

فاش نیوز - رئیس فراکسیون فرزندان شهید (شاهد) مجلس شورای اسلامی از حمایت اعضای ایثارگر فراکسیون از وزیر پیشنهادی راه خبر داد.
 
به گزارش خبرنگاری پارلمانی ما، ابوالفضل ابوترابی، نماینده ایثارگر مردم نجف‌آباد، در حاشیه جلسه علنی در گفت‌وگویی اختصاصی با اشاره به معرفی مهرداد بذرپاش (فرزند شهید) به‌ عنوان وزیر راه به مجلس شورای اسلامی از حمایت قاطع نمایندگان ایثارگر مجلس خبر داد و اظهار داشت: برای اولین‌بار در کشور شاهد هستیم که یک فرزند شهید برای تصدی یک وزارت‌خانه به مجلس شورای اسلامی معرفی شده‌ است.
 
به‌ نظر من آقای بذرپاش، وزیر پیشنهادی، به‌ عنوان یک فرزند شهید، با سوابق عملکردی قابل قبول قبلی و مدیریت‌های کلان کشور از سوی رئیس جمهور به مجلس معرفی شده‌ است.
 
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بسیاری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از آقای بذرپاش اعلام حمایت کرده‌اند. فراکسیون فرزندان شهدا (شاهد) نیز حمایت خود را برای تصدی وزارت راه اعلام کرده‌اند. امیدواریم پس‌ از چهار دهه شاهد حضور یک فرزند شهید در کابینه دولت سیزدهم باشیم.
 
گفتنی است در مجلس علنی روز چهارشنبه 16 آذر رئیس‌جمهور با حضور در صحن مجلس شورای اسلامی به حوزه وزیر پیشنهادی راه خواهد پرداخت و پیش‌‌بینی‌های حاکی از این است که و بذرپاش به‌عنوان وزیر، رأی اکثریت نمایندگان را بدست خواهد آورد.
اینستاگرام
سلام چی شد یاد فرزندان شهدا افتادید؟ چهل ساله که اجازه صحبت ندارند و هیچ تریبونی بهشون نمیدادید
فرزند شهید بودن دلیلی بر متخصص بودن نیست
علت اصلی همه نابسمانی های فعلی همین انتصابهای نادرست است
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi