شناسه خبر : 97230
شنبه 24 دي 1401 , 11:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار دو تن ازاعضای دولت با خانواده شهدای مدافع امنیت در قم

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی و سخنگوی دولت سلام رئیس جمهور را به خانواده‌های معظم شهدای امنیت و مادران شهیدان «مختارزاده» و «زاهدلویی» ابلاغ کردند.
 
دیدار رئیس سازمان امور اداری و استخدامی و سخنگوی دولت با خانواده شهدای مدافع امنیت در قم

به گزارش «ایثار»، میثم لطیفی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در این دیدارها که علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت نیز حضور داشت وجه مشترک شهدا را اطاعت‌پذیری از ولایت فقیه و داشتن ادب و اخلاق و احترام به پدر و مادر عنوان کرد و گفت: در دوره‌ای که خیلی‌ها در خواب بودند این شهدا مشعل روشن‌گری و هدایت را برای ما روشن کردند تا از سردرگمی و حیران بودن نجات پیدا کنیم.
پدر شهید طلبه حسن مختارزاده در این دیدار عشق و ارادت به حضرت زهرا(س) و حضور در فعالیت‌های اجتماعی و گروه‌های جهادی همچنین ولایت‌مداری را از ویژگی‌های بارز فرزندش برشمرد و گفت: فرزندم محسن مختارزاده در زندگی خود همواره منش شهدا را سرلوحه کار خود قرار داده بود و همیشه آرزوی رسیدن به شهادت را از خداوند طلب می‌کرد.
پدر شهید زاهدلویی نیز به برخی ویژگی‌های برجسته شهید پرداخت و گفت: همواره مهدی در فعالیت‌های مذهبی و جهادی فعال بود و علاقه زیادی هم به خدمت به خانواده‌های محروم و نیازمند داشت طوری که روز‌هایی که درس و بحث تعطیل می‌شدند کارگری ساختمانی انجام می‌داد و درآمدش را برای تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی بین این خانواده‌ها صرف می‌کرد.
شهید مدافع امنیت حسن مختارزاده در هجدهم آذر در جریان اغتشاشات اخیر در تهران در سن ۲۱ سالگی به شهادت رسید.
مهدی زاهدلویی در دهم مهر ماه امسال در سن ۲۰ سالگی به دست افرادی ناشناس در اطراف میدان امینی بیات جان خود را تقدیم نظام اسلامی کرد.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi