شناسه خبر : 97677
یکشنبه 09 بهمن 1401 , 11:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

گزارشی از سفر و دیدارهای مشاور ایثارگران شرکت فرودگاه ها با ایثارگران هرمزگان

در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب‌اسلامی، مشاور ایثارگران شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی با سفر به استان هرمزگان به نمایندگی از، معاون وزیر و مدیرعامل این شرکت، با خانواده شهیدان از شهدای همکار فرودگاهی و جانبازبازنشسته، دیدار و گفتگو کرد...

فاش نیوز - در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب‌اسلامی، مشاور امور ایثارگران شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی، به اتفاق مدیران فرودگاه‌های استان هرمزگان با چند خانواده شهید و جانباز این استان دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار ما، در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب‌اسلامی، مشاور امور ایثارگران شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی با سفر به استان هرمزگان به نمایندگی از سیدی، معاون وزیر و مدیرعامل این شرکت، با خانواده شهیدان عبادالله آتش‌جامه و حسین صادقی بهمنی از شهدای همکار فرودگاهی و جانباز بازنشسته، مصطفی عامری‌پور سیاهویی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدارها که در آستانه دهه مبارکه فجر انجام شد و مدیران فرودگاهی استان نیز حضور داشتند، علامه زاده تکریم و دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران در اجرای طرح سپاس را یک کار مستمر که همواره مورد تاکید مدیرعامل شرکت می‌باشد دانست.

در این دیدارها که در فضایی معنوی و صمیمی انجام گردید، خانواده معزز این شهدا و ایثارگران به بیان خاطراتی از این شهدای والامقام پرداختند.

از دیگر برنامه‌های این سفر بررسی روند تبدیل وضعیت ایثارگران فرودگاه‌های استان، پشتیبانی از گروه جهادی ایثارگران بدون مرز استان بوشهر برای بازسازی مدرسه روستای شمسون بشاگرد، بررسی روند توانمندسازی و اشتغال پایدار اهالی روستاهای مسیر بخش گوهران، تجلیل از بانوی کارآفرین روستای حاجی آباد دالکی بود.

برنامه‌های شاد و مفرح و مسابقات فرهنگی و ورزشی برای کودکان روستاهای حاجی آباد و شمسون بود، دیدار با جانباز و آزاده سرافراز حسین میهن پرست در شهر سردشت (مرکز بشاگرد) به اتفاق مسئولین محلی نیز از دیگر برنامه‌هایی بود که در راستای ایفای مسئولیت و ایثار اجتماعی، ترویج سبک زندگی شهدا و مشارکت با گروه‌های جهادی برای امید آفرینی و همچنین تنوع بخشی به برنامه‌های دهه مبارکه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب‌اسلامی به اجرا درآمد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi