شناسه خبر : 98119
پنجشنبه 27 بهمن 1401 , 10:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جایگاه مردم آمل در انقلاب اسلامی و ادامه آن

فاش نیوز - 22 بهمن، روز پیروزی بزرگ ملت و جشن با شکوه ملی مبارکتان باد. 22بهمن غدیر انقلاب و مقطع رهایی کشورمبارکتان باد. خوشا به سعادتتان که منتهای راهپیمایی با شکوهتان به بقعه واجب التعظیم و مزار 500 چراغ هدایت، منتهی گشت. ان شاءالله شهدا ازشما راضی و شفیعتان باشند. فدای قدم های امروزتان در ثبات قدمی شما به پای انقلاب و امامین انقلاب. ان شاءالله در صراط مستقیم باقی و در پل صراط نلغزد. 22بهمن افتخار آمیزترین قطعه تاریخ شما ملت در سلحشوریتان در تغییر رژیم ستم‌شاهی به مردم سالاری دینی که شادی و سرور مردم و خوشنودی خدا و تجلی یدالله، فضل الله و یوم الله شده است، همواره این جشن ملی بکامتان شیرین باد.

در حالی جشن 44 سالگی انقلاب را برپا کردیم که این انقلاب با مقاومت ملت و شکست دشمنان، توام با پیشرفت و ارتقاء و انبوه دستاوردهای مادی و معنوی انقلاب را به همراه داشته، و بدون انحراف از اهداف، همچنان پویا به پیش می رود و خواب شش روزه منافقین برای تصرف تهران و خواب شش‌ماهه معاندین خارج‌نشین، با پشتیبانی دشمنان نظام سلطه برای براندازی بارها نقش بر آب شده است. و آمل، شهر هزار سنگر با پیشینه حماسه بهمن 1360 در دفاع از انقلاب اسلامی بوده، و همچنان تا آخر، انقلاب را  پاس خواهد داشت.

 یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی، تابش نور انقلاب به اقصی نقاط دنیا و موج اسلام خواهی روبه فزونیست که می بینیم. و اسلام ستیزی و اهانت غرب، نشان از وحشت آنان از فراگیرشدن اسلام ناب محمدی دارد. درگذشته آمل هزار سنگر، مدافع انقلاب بوده؛ ولی زین پس این شهر عالم پرور، با عالمانی چون علامه حسن زاده آملی ها و علامه جوادی آملی ها، از هزاران سنگر هجومی بر بنیان های غرب و ایادی آن شلیک خواهد کرد.

 از دستاوردهای مبارک انقلاب، نعمت بهره مندی از ولایت و وجود امام خامنه ای، پرچمدار اسلام ناب و مقابله با اسلام آمریکایی، شیعه انگلیسی، اسلام رحمانی منحرفان داخلی است. و ما با همه وجود، پاسدار ارزش‌های والای اسلامی و حریم مقدس جمهوری اسلامی بوده، و با راهپیمایی خود، مجددا التــزام عملی خویش را در تبعـیت محـض از کانون قـدرتِ ایران اسـلامی، رهبرانقلاب اعلام می‌داریم.

 ملت ما در دو لایه تهدیدات ترکیبی دشمنان خارجی و آوار ترک فعل ها و کاهلی دولت لیبرالی 11 و 12 قرار داشته است. دشمنان این ملت مسلمان به دنبال سرگرم کردن و غافل کردن دولت انقلابی آیت الله رییسی از مسائل اصلی کشور هستند. ولی ملت ایران نخواهند گذاشت چرخ پیشرفت کشور متوقف شود؛ و  مردم با جهاد اقتصادی و عمل به اقتصاد مقاومتی، نقشه دشمنان را بر هم خواهند ریخت. لذا ضمن تقدیر از دولت انقلابی، می خواهیم که بی توجه به حاشیه‌سازی‌های منحرفان، راه خویش را با قاطعیت دنبال کند و ما با تمام وجود از آن حمایت می کنیم.

 یکی از دستاوردهای مهم انقلاب، ارتقای معنویت و اخلاق و عفاف و حجاب در جامعه است. و این هجمه بی‌حیایی از پیامد آشوب های پاییز 1401 قابل تحمل نیست. لذا از مدیران استانی و شهری می خواهیم اولا کارکنان خود را ملزم به قانون عفاف و حجاب نموده و ثانیا فضای عمومی جامعه را سالم سازی کنند. و به منحرفان و غایله‌سازان هشدار می‌دهیم  که دست از شیطنت برداشته، به خیل عظیم ملت بپیوندند.

 رهبرعزیز، نگرانی خویش را از تحدید نسل و کاهش رشد و خطر پیر شدن جمعیت به کرات اعلام کرده اند. لذا مردم شهید پرور از نهادهای مسئول درخواست تسهیل ازدواج  و اشتغال جوانان را داشته و از سیاست افزایش جمعیت حمایت می کنند.

 یکی از دستاوردهای مبارک انقلاب اسلامی، مولود طیبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، که مدافع در برابر جمیع تهدیدات دشمن و ستون محور مقاومت است. لذا دشمن زخمی را خشمگین شده و سپاه عزیز را تروریست اعلام کرده است. لکن سپاه عزیز به لطف خداوند، قوی‌تر از پیش در تراز جهانی حاضر خواهد شد.

 بیانیه فاخر گام دوم انقلاب اسلامی، راهبردهای رهبری برای آینده درخشان انقلاب است. یکی از  راهبردهای  گام دوم انقلاب مبارزه با سبک زندگی غربی و بسط و گسترش سبک زندگی اسلامی است؛ که همه مکلف به اجرای آن در زندگی فردی، خانوادگی، اجتماعی و شغلی خود هستند. لذا ما اولا خود بدان عامل بوده و ثانیا از ادارات و سازمان ها می خواهیم اقدامات عملی را در خصوص اجرایی شدن آن به کار ببندند.

 یکی از جنبه های جهاد تبیین، دفاع در برابر تهدیدات جنگ شناختی دشمن می باشد. آمل  شهر هزار سنگر در دفاع از انقلاب اسلامی بوده، و با جهاد تبیین  انقلاب را از تهدیدات دشمنان پاس خواهد داشت. و ما توطئه آمریکا، این شیطان بزرگ و فریب‌خوردگان حقیر و غرب‌پرستان داخلی را در «فتنه ایجاد یأس و ناامیدی» به ارتقاء امید و خودباوری تبدیل خواهیم کرد.

 یکی دیگر از جنبه های جهاد تبیین حمله به بنیانهای فکری و اجرایی دشمنان می باشد. ما با اعتماد به وعده نصرت الهی و به اتکای علامه آملی ها و مدد الهی، تا رفع فتنه از عالم برنامه های دشمنان را شکست می‌دهیم.

 فجر انقلاب در 22 بهمن 1357 انفجار نور بود؛ و مسیر 44 ساله طی شده، راه پرفراز و نشیب با شیرینی و تلخی هایی همراه بوده و امتداد این راه نیز به فجر مهدوی منتهی خواهد شد. از اهداف گام دوم انقلاب زمینه سازی ظهور موعود است. لذا آمل شهر هزار سنگر، با تمسک به 500 شهید، با جهادتبیین آینده ساز، انقلاب را در گام دوم انقلاب تا اتصال نهضت مهدی (عج) ادامه خواهد داد!

 این جشن شکوهمند پیروزی ۲۲ بهمن ایران، مبشر پیروزی های جهانی ملل آزای‌خواه دنیا و بسترساز 22 بهمن مهدوی (عج) خواهد بود!

|| دکتر سیدجواد هاشمی فشارکی

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi