شناسه خبر : 98967
دوشنبه 07 فروردين 1402 , 10:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

«ستاره ثریا»

فاش نیوز - کتاب «ستاره ثریا» روایتی داستانی از زندگی «ثریا فرهادی» همسر جانباز شهید «عباس الطافی» است که ۳۸ سال در خدمت و پرستاری جانباز قطع نخاع بوده و با عشق و علاقه عمری را گذرانده است.

 

«ستاره ثریا»

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، کتاب «ستاره ثریا» تاریخ شفاهی بانوی با صلابتی از دورترین خطه آذربایجان غربی است که حدود ۳۸ سال در خدمت و پرستاری همسرش «عباس الطافی» جانباز قطع نخاع بوده و با عشق و علاقه عمری را گذرانده است.

این کتاب روایتی از همدلی و هم سو شدن یک شیرزن صبور و شکیبا به اسم «ثریا فرهادی» است که در اوج جوانی همسر پاسدارش عباس الطافی به ضرب گلوله عناصر ضد انقلاب کومله و دموکرات قطع نخاع می‌شود و مدت ۳۸ سال زندگی پر از درد و رنج، اما مملو از عشق و محبت را تجربه می‌کند.

این کتاب ۱۱۲ صفحه‌ای در سال ۱۴۰۱ به قلم «ویدا شهند» و به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی منتشر شده است.

در بخشی از این کتاب آمده است:

«عباس عاشق امام خمینی (ره) بود. بعد از رحلت امام برای اولین سالگرد امام خمینی (ره) به تهران رفتیم. ولی ازدحام جمعیت بیش از حد بود. با وجود شرایط خاص عباس موفق نشدیم جلوتر برویم. تمام سالگرد‌های امام خمینی را در منزل کوچک خودمان برای آقایان و خانم‌ها هرسال مراسم برگزار می‌کنیم.»

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi