شناسه خبر : 99067
دوشنبه 14 فروردين 1402 , 10:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نامه وارده؛

پرونده سازی نزاجا برای یک نیروی جهادی!

فاش نیوز - پرونده سازی نزاجا برای یک عضو گروه جهادی مردمی و خیریه به جرم رساندن امکانات رایگان درمان کرونا، به قطع یارانه خانواده اش انجامیده است.

در شکوائیه این فرد جهادی خطاب به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح چنین آمده است:
رئیس محترم ستاد کل نیروهای مسلح
سلام الله علیکم و علی اخوکم الشهید
نزاجا طی یک پرونده سازی حدودا دو ساله حقیر را که تنها به عنوان نماینده یک گروه جهادی مردمی و خیریه برای رساندن امکانات رایگان درمان کرونا به داروخانه ۲۹فروردین مراجعه کرده بودم، مورد بی مهری قرار داده است و علی رغم دیدار و ارتباط با بسیاری از فرماندهان کنونی و سابق رده بالای ارتش برای برخورد با موضوع ،کسی اقدام منتج به نتیجه برای حقیر انجام نداده است. نهایتا به جرم مکاتبه داخلی با بازرسی ارتش و به استناد متن نامه خودم و البته شهادت کذب چند تن از پرسنل ابهاد نزاجا به اتهام توهین، محکوم به پرداخت ۲۴۰ میلیون ریال جریمه شده ام.
اکنون چند ماه است با اعمال نفوذ آقایان در قوه قضاییه نه یک بار که سه بار حساب یارانه فرزند خردسال و همسرم را توقیف کرده اند و با شرایط موجود تا حدود ۳ سال برای برداشت وجه محکومیت تمامی حساب های بانکی ام توقیف و عملا از هرگونه خدمات اجتماعی بانکی محروم هستم.
از حضرتعالی درخواست دارم با توجه به سبقه قبلی شاکی بنده یعنی داروخانه ۲۹ فروردین نزاجا، خصوصا توبیخ مدیر این داروخانه بعد از بازدید آقای رئیس جمهور، و اینکه شاکی کنونی ایشان و ابهاد نزاجا می باشند، شخصا به موضوع ورود نمایید و کلیه افراد موثر در این پرونده سازی ها را مورد پیگرد قرار دهید.
تاکید دارم برابر مستندات موجود در پرونده در مجتمع قضایی حضرت ولی عصر، افسران ارتش ادعای ارتباط با مقام معظم رهبری و اخذ هدایا از معظم له توسط مدیر این داروخانه را داشته اند و در پرونده موجود در دادگاه پنجم نظامی تهران نیز ساحفاجا طی مکاتبه ای با امضای امیر سرتیپ حاجی زاده به این دروغ بزرگ صحه گذاشته است و در حالی که توبیخ کتبی مدیر این داروخانه پس از بازدید رئیس جمهور موجود است. حتی افزوده اند شخص رئیس جمهور هم از او تقدیر کرده است که همه اینها با هدف اعمال نفوذ در دستگاه قضایی برای تغییر نظر قضات و با سوء استفاده از اعتبار ارتش عزیز بوده است.
ضمنا علی رغم تلاش زیاد برای دسترسی به بازرسی ستاد کل و دفترتان، امکان ارتباط فراهم نشد که از ارسال اینگونه نامه به طور مستقیم برای شخص حضرتعالی پوزش می طلبم.
با احترام
عباس کرمی کجانی
روز جمهوری اسلامی ایران
۱۴۰۲

اینستاگرام
واقعا چه چیزهای که آدم نمیشنود.... یادم هست زمانی یکی از اطرافیان ما بنده خدا رفته بود ارتش مثلا برای دانشگاه افسری قبول شده بود.... اینقدر رفتار های دوگانه و عجیبی از کادرشان سر میزند که بنده خدا فرار کرد و آمد گفت اصلا نمیخوام بمونم .... متاسفانه خیلی جاها شنیدم نظارتی نیست و یکجورهای کاملا مستقل عمل میکنند کاش این حرفها را نمیشنیدیم و این رفتارها سر نمیزد خیلی ها گویا آنجا مظلوم واقع میشوند و خیلی ها ...... نمیدانم مقام معظم رهبری ، جزییات رفتار کادر نزاجا به محضرشان رسیده یا نه اما واقعا به شکل خیلی اساسی باید نظارت شود
شکایت کردن راه و رسمی دارد اینکه یکطرفه آمدی اینجا و آبروی نفری را که نمیدانم کیه داری می بری درست نیست،شاید حرفت غیر قانونیه که از طریق فضای مجازی میخواهی بلوی به پا کنی
من هیچوقت از یادم نمیره وقتی زلزله آمد شهرمان، این ارتشی های غیرتمند چقدر جانانه کمکمان کردند.
ارتش فدای ملت ملت فدای ارتش
برادربزرگوارمیدونی چرازلزله اومدشهرتون ؟؟ یکی ازدلایل اصلیش همین قضاوتهای بیجاشمامیباشد.شماچطوراجازه بخودتان میدهیدبه کسی راکه نتمیشناسیدونمیدانیدموضوعش چیست بهمین راحتی حمله ورشویدومتهمشان بکنیداینکارشماعین بی عدالتی است
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi