شناسه خبر : 99239
شنبه 19 فروردين 1402 , 11:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فیلم زندگینامه سردار شهید «حاج کاظم رستگار» تولید می‌شود

فیلم زندگینامه سردار شهید «حاج کاظم رستگار» تولید می‌شود

فاش نیوز - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت: نگارش فیلمنامه و تحقیق در مورد دوران حضور شهید رستگار در جنگ تحمیلی به زودی آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عباسعلی رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت: زندگینامه سردار شهید کاظم نجفی رستگار در قالب یک فیلم سینمایی ساخته شده و نگارش فیلمنامه و تحقیق در مورد دوران حضور این شهید والامقام در دوران جنگ تحمیلی به زودی آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین دستاوردها و سیره شهیدان نیازمند کار جدی و جهادی هستیم، افزود: سال گذشته یک هزار و 500 مستند تاریخ شفاهی والدین شهدا و جانبازان تولید شد.

مجموعه‌های "قرار عاشقی" و "آبروی کوچه‌ها" از شبکه 3 و 5 سیما در حال پخش است و امسال نیز ضبط خاطرات والدین شهدا با جدیت و تا آخرین نفر از پدران و مادران شهدا که در قید حیات هستند ادامه پیدا می‌کند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi