شناسه خبر : 99710
چهارشنبه 06 ارديبهشت 1402 , 17:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به یاد آنها که امروز کمبودیادشان باعث و بانی اصلی مشکلات است...

وقتی ما هنوز درگیر سیم‌ خاردار نفسمان هستیم، چگونه توان عبور از موانع دشمنان را خواهیم داشت...

ف . نوروزی - اردیبهشت که از راه می رسد، آنهایی که هنوز دل در گرو یاران رفته دارند و بخصوص رزمندگان استان همدان، یاد شهید حاج محمود شهبازی، فرمانده سپاه استان و معاون حاج احمد متوسلیان در لشکر۲۷ محمد رسول الله در دل هایشان زنده می شود. ...

آنچه امروز کمبود آن را به وضوح شاهد هستیم و باعث و بانی اصلی مشکلات است، عدم توجه به سیره، اعتقاد و سیر و سلوک عارفانه شهداست.

حاج محمود شهبازی مفسر نهج االبلاغه بود و به گواه تمام همرزمان، در آغاز جلسات، سخنرانی ها و هر گونه مراسم، فرازی از نهج البلاغه را قرائت و مصداق عینی آن را با کلامی دلنشین و گیرا بیان می کرد و نیروهایش را به مهمترین سلاح؛ یعنی اعتقاد قلبی و ایمان راسخ مسلح می کرد.

شهید حاج محمود شهبازی را باید از زبان سردار شهید مدافع حرم حاج حسین همدانی شناخت، در کتاب ماندگار "مهتابِ خیّن". ...

به عقیده حقیر، کمبود و خلاء سیره و روش کسانی مانند حاج محمود شهبازی، و در یک کلام، تمام شهدا، علت العلل بیشتر مشکلات، ناامیدی ها و ...است.

وقتی ما هنوز درگیر سیم‌ خاردار نفسمان هستیم، چگونه توان عبور از موانع دشمنان را خواهیم داشت؟ (نقل به مضمون از شهید علی چیت سازیان، فرمانده اطلاعات و عملیات لشکر انصارالحسین (ع)

. ...شهید مهندس حاج محمود شهبازی در آستانه آزادسازی خرمشهر و در کنار نهر خین، بال در بال ملائک گشود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi