شناسه خبر : 100030
شنبه 23 ارديبهشت 1402 , 15:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشییع شهید عرصه امنیت در بیرجند

فاش نیوز - بار دیگر خراسان جنوبی به عطر شهید عرصه امنیت کشور عطر آگین می‌شود و پیکر سرهنگ دوم محمدرضا اسدالهی، فرمانده پاسگاه انتظامی چارک بندرلنگه، برای تشییع و خاکسپاری به خراسان جنوبی منتقل می‌شود.

تشییع شهید عرصه امنیت در بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ حسن شجاعی‌نسب، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهید سرهنگ محمدرضا اسدالهی اهل خراسان جنوبی است و پیکر این شهید امروز در نماز جمعه بندرعباس  بر روی دستان مردم شهیدپرور هرمزگان تشییع و پس از آن در روزهای آینده، پیکر شهید به زادگاهش بیرجند برای تشییع و خاکسپاری منتقل می‌شود. 

وی شهادت سرهنگ  محمدرضا اسدالهی  را تسلیت گفت و افزود: ایثار و از خودگذشتگی زیبنده انسان‌های فداکار و جان برکفی است که همواره در جهت رسیدن به معبود برای خدمت به مردم تلاش و مجاهدت می‌کنند و در این راه از جان خود می‌گذرند تا همچون مجاهد فی سبیل‌الله برای عزت و سربلندی کشور تلاش کنند. 

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی ادامه داد: بی‌شک شهید به معراج رفته‌ امنیت، همکار عزیزمان سرهنگ "محمدرضا اسدالهی" ادامه دهنده رسالت ارزشمند شهدای والامقام عرصه نظم و امنیت است که در عنفوان جوانی عزیزترین سرمایه خود را با افتخار در طبق اخلاص گذاشته و با اقتدار فدای نظام، اسلام و حفظ امنیت این مرز و بوم کرد.  

شجاعی‌نسب گفت:  آسمانی شدن سرهنگ "محمدرضا اسدالهی"اهل خطه شهیدپرور خراسان جنوبی و فرمانده پاسگاه  انتظامی"چارک" بندر لنگه در استان هرمزگان را که حین انجام وظیفه و درگیری با قاچاقچیان موادمخدر به درجه رفیع شهادت نائل آمد،  به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج) و نایب بر حقش حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و همچنین همرزمان مجاهدش و خانواده ایشان تبریک و تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای این شهید والامقام علو درجات و برای بازماندگان اجر جزیل و صبر جمیل مسئلت دارم.

پیام تسلیت استاندار خراسان جنوبی

استاندارخراسان جنوبی در پیامی گفت: شهادت سرباز سرافراز اسلام "سرهنگ محمدرضا اسداللهی " که در لباس دفاع از کیان میهن و سلامت مردم ایران زمین، جان به جان آفرین تقدیم کرد، موجب تألم و تأثر فراوان شد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت و تهنیت این ضایعه به خانواده محترم این شهید گرانقدر و مردم شهید پرور خراسان جنوبی، از درگاه ایزد منان برای آن بزرگوار، همجواری با حضرت ابا عبدالله الحسین(علیه السلام) و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

شهید سرهنگ محمدرضا اسدالهی، فرمانده پاسگاه انتظامی چارک بندرلنگه بود که در حین درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر به شهادت رسید.

منبع: خبرگزاری فارس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi