شناسه خبر : 101141
سه شنبه 30 خرداد 1402 , 09:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مادر شهیدان «جهانگیری» آسمانی شد

فاش نیوز - حاجیه خانم «فاطمه بهرامی» مادر شهیدان گران‌قدر «محمد و یعقوب جهانگیری» به فرزندان شهیدش پیوست.
 
مادر شهیدان «جهانگیری» آسمانی شد
به گزارش «ایثار کرمان»، حاجیه‌خانم «فاطمه بهرامی» مادر شهیدان گران‌قدر «محمد و یعقوب جهانگیری» پس از سال‌ها درد فراق فرزندان، در سن 95 سالگی به جگرگوشه‌های شهیدش پیوست.
مراسم تشییع این اسوه صبر و استقامت روز دوشنبه 29 خردادماه 1402 از ساعت ۹ صبح از مقابل مسجد امیر المؤمنین(ع) سیرجان به سمت گلزار شهدای این شهر برگزار می‌شود.
گفتنی است، شهید والامقام «یعقوب جهانگیری کوه‌شاهی» در دهم اسفندماه 1338، در شهرستان سیرجان به دنیا آمد. وی به خدمت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد و به‌عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت و سرانجام در بیست و دوم اسفند 1363، در جزیره مجنون عراق براثر جراحات وارده به شهادت رسید و تاکنون اثری از پیکر مطهرش به دست نیامده است.
شهید والامقام «محمد جهانگیری کوه‌شاهی» در پنجم فروردین 1341 در آبدشت از توابع شهرستان بافت به دنیا آمد. وی به‌عنوان جهادگر در جبهه حضور یافت و در 23 آبان 1359 در سوسنگرد براثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید و پیکر مطهرش در گلزار مطهر شهدای سیرجان به خاک سپرده شده است.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi