شناسه خبر : 101259
شنبه 03 تير 1402 , 12:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نامگذاری ۱۴ معبر شهر ری به نام شهدا

فاش نیوز - مصادف با ایام فرخنده دهه اول ذی‌الحجه، ۱۴ معبر شهر ری با هدف اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت طی مراسمی به نام شهدای والامقام پلاک‌کوبی شد.

 

نامگذاری و پلاک کوبی ۱۴ معبر شهرری به نام شهدابه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، ۱۴ معبر شهر ری با هدف اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت طی مراسمی به نام شهدای والامقام پلاک‌کوبی شد.

«سید محمد ناظم رضوی» شهردار منطقه ۲۰ تهران در این مورد اظهار داشت: مصادف با ایام فرخنده دهه اول ذی‌الحجه، ۱۳ معبر به نام ۱۴ شهید بزرگوار نام‌گذاری شد و معابر هم به تابلو‌های پرچمی ابتدای کوچه و هم به تابلو‌های مشخصات شهید مزین شده است.

وی با اشاره به اینکه امنیت امروز ایران به برکت خون شهدا است، افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند «فضیلت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست»، وظیفه اصلی امروز ما اهمیت دادن به این فضیلت بزرگ است.

«حسین نصرالله» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری هم در این آئین اظهار داشت: خانواده‌های معظم شهدا با مراجعه به بنیاد شهید می‌توانند درخواست نامگذاری کوچه محل سکونت پدر و مادر شهید را ارائه دهند تا در شورای نامگذاری مطرح شود، در حقیقت ما با این کار توسعه فرهنگ ایثار و شهادت را تسریع می‌کنیم و این کار از همان قدم‌هایی است که باعث شناخت بیشتر جوانان از شهدا می‌شود.

این مراسم با حضور خانواده‌های معظم شهدا، معاون مدیر کل و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری، رئیس امور مساجد شهرستان ری، امام جمعه موقت شهرستان ری، جانشین فرمانده سپاه ناحیه ری برگزار شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi