شناسه خبر : 101368
سه شنبه 06 تير 1402 , 09:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

لزوم ایجاد فضای علمی و پژوهشی در مدارس شاهد

فاش نیوز - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با تاکید بر لزوم ایجاد فضای علمی، پژوهشی و روحیه‌ انقلابی در مدارس شاهد، گفت: بکارگیری نیروهای متخصص و کاردان در مدارس شاهد فراگیر شود.
 
لزوم ایجاد فضای علمی و پژوهشی در مدارس شاهد/بکارگیری نیروهای متخصص در مدارس شاهد شهرستان‌های تهران فراگیر شود
به گزارش «ایثار شهرستان‌ها»، سومین نشست ستاد شاهد و ایثارگر شهرستان‌های استان تهران صبح امروز دوشنبه 5 تیرماه با حضور عباسعلی رضایی و مسعود بهرامی مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، معاونان فرهنگی و روسای ادارات مرتبط به میزبانی شهرستان اسلامشهر برگزار شد.
عباسعلی رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در این نشست با تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت امام محمدباقر(ع) اظهار داشت: سیره اخلاقی و رفتاری امامان معصوم(ع)، منبعی غنی برای تربیت صحیح اخلاقی است و دوران بابرکت زندگی حضرت امام محمدباقر(ع) مملو از درس‌های تربیتی و رفتاری است.
وی با بیان اینکه در حوزه مدیریت مدارس شاهد، با همکاران آموزش و پرورش اتفاق‌نظر داریم تصریح کرد: برنامه‌ریزی در مدارس شاهد به گونه‌ای صورت پذیرد که فضای حاکم در این مدارس را به سمت توسعه علمی و پژوهشی و روحیه‌ انقلابی سوق دهیم.
مدیرکل بنیاد شهرستان‌های استان تهران با قدردانی از فعالان آموزش فرزندان شاهد و ایثارگر شهرستان‌های استان تهران، شایسته‌گزینی و انتخاب نیروی متخصص در مدارس شاهد و همچنین طرح پراکنده را مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: استفاده از نیروهای متخصص، کاردان و دارای روحیه‌ انقلابی در مدارس شاهد شهرستان‌های استان تهران فراگیر شود.
رضایی در پایان از اعضای ستاد شاهد شهرستان‌های استان تهران خواست تا در انتخاب مشاوران و مسئولان ایثارگر مدارس طرح پراکنده حساسیت بیشتری را اعمال کنند.
مسعود بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران نیز در این نشست بر اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی ویژه مدارس شاهد در فصل تابستان تأکید کرد.
بر اساس این گزارش در ابتدای این نشست وحیده‌رحیمی رئیس ستاد شاهد آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران گزارشی از روند اجرای مصوبات نشست گذشته ارائه کرد. افتتاح چهل‌و‌یکمین مدرسه شاهد در شهرری، ایجاد پایگاه فعالیت‌های تابستانی در مدارس شاهد و ارائه کلاس‌های تقویتی و آمادگی جهت شرکت در آزمون سراسری، از مصوبات سومین نشست ستاد شاهد شهرستان‌های استان تهران است.
گفتنی است در 40 مدرسه شاهد شهرستان‌های استان تهران 2 هزار و 139 دانش‌آموز شاهد و ایثارگر مشغول تحصیل هستند.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi