شناسه خبر : 101655
پنجشنبه 15 تير 1402 , 19:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کشته و زخمی شدن ۲ نظامی صهیونیست در عملیات استشهادی کرانه باختری

فاش نیوز - در عملیات ضد صهیونیستی امروز در نزدیکی یک شهرک صهیونیست‌نشین در کرانه باختری، 1 نظامی صهیونیست کشته و 1 نظامی دیگر زخمی شد.

کشته و زخمی شدن 2 نظامی صهیونیست در عملیات استشهادی در کرانه باختری

به گزارش خبرگزاری فارس، منابع رسانه‌ای از انجام یک عملیات ضد صهیونیستی جدید در نزدیکی شهرک صهیونیست‌نشین «کدومیم» واقع در شرق «قلقیلیه» در کرانه باختری خبر دادند.

رسانه‌های صهیونیستی، عصر امروز (پنجشنبه، ۶ جولای)، از تیراندازی به سوی یک نیروی نظامی در نزدیکی کدومیم خبر دادند و ابتدا اعلام کردند: یک فلسطینی لحظاتی پیش به سوی یک نیروی نظامی اسرائیلی تیراندازی کرد که به زخمی شدن دستکم یک نظامی منجر شد و سپس به سوی شهرک صهیونیست‌نشین کدومیم گریخت. به همین دلیل، آژیرهای هشدار و خطر در این شهرک به صدا درآمد. 

گفته می‌شود، حال نظامی صهیونیست زخمی شده، بسیار وخیم است. نیروهای رژیم صهیونیستی نیز بلافاصله در تقاطع کدومیم واقع در غرب نابلس مستقر شدند تا مجری این عملیات را شناسایی و دستگیر کنند. به شهرک‌نشینان صهیونیست نیز توصیه شده که در منازل خود باقی بمانند.

لحظاتی پس از انتشار این خبر، کانال تلویزیونی «کان» نیز گزارش داد که مجری این عملیات ابتدا به سوی نیروی نگهبان شهرک کدومیم تیراندازی کرد و پس از آنکه چند متری از او دور شد، به سوی یک سرباز اسرائیلی تیراندازی کرد. نیروهای نظامی اسرائیل وی را تعقیب کردند و موفق شدند وی را از پای در آوَرَند. 

 


سلاح کشف شده از مجری عملیات ضدصهیونیستی

 

جنبش حماس نیز طی بیانیه‌ای، از انجام عملیات تیراندازی در شرق قلقیلیه که در چارچوب پاسخ مستمر به تجاوزات رژیم اشغالگر و جنایات مداوم آن در فلسطین، انجام می‌شود، تقدیر کرد.

پس از انتشار بیانیه حماس، رژیم صهیونیستی، اعلام کرد که نظامی صهیونیستی که حالش به شدت وخیم بود، کشته شد. رسانه‌های صهیونیستی همچنین اعلام کردند که عملیات امروز در نزدیکی کدومیم را دو فلسطینی انجام دادند. یکی از فلسطینی‌ها اقدام به زیرگیری نگهبان صهیونیست و نفر دوم، اقدام به تیراندازی به سوی یک نظامی صهیونیست کرده است و هر دو عامل به شهادت رسیده‌اند. اما عملیات گشت‌زنی اسرائیل در منطقه ادامه دارد زیرا بیم آن می‌رود که مجریان این عملیات، همراهان دیگری داشته باشند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi