شناسه خبر : 102415
پنجشنبه 12 مرداد 1402 , 15:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هجمه جریانی یا هماهنگی اتفاقی؟!

آنها که یک فقره چک روزمره اداریشان برابر راه انداز‌ی چند خبرگزاری است، به‌جای پاسخ‌دهی، شکایت می‌کنند؛ به‌جای جوابیه دادن، شکایت می‌کنند؛ به‌جای حرف زدن، تهدید می‌کنند و به‌جای...

فاش نیوز - مدت زیادی است گروهی از شکایت‌های ظاهراً غیرسازمان ‌یافته! همراه تعداد زیادی پیغام‌ها و پسغام‌ها اعم از شفاهی و کتبی روانه فاش نیوز می‌شود. تنها پایگاه خبری شهدا و ایثارگران که بدون کمترین حمایتی همچنان استوار پای اصل نظام ایستاده است «وَلا یَخافونَ لَومَةَ لائِمٍ» شعار همیشگی این پایگاه هست و خواهد بود ان‌شاءالله...

جریان ها، موسسه ها و ایضا برخی بانک البته بدون های! یعنی همان بانک مورد نظر که بنابر اعلام رئیس کنونی بنیاد شهید، رکورد بالایی را در تاریخ فساد اقتصادی در کشور ثبت کرده‌است. هم آن طرف و این طرف یک پایگاه بسیار بسیار ساده رسانه‌ای که در خط مقدم ایستاده است و همه تیر و ترکش‌ها روانه اش می‌شود.

 شباهت اردوگاه دشمن با اردوگاه دشمن داخلی در یک مسئله است؛ زر و زور و تزویر. همیشه قدرت برتر دنیایی و پابرهنگان و مستضعفان تا قیام قیامت تنها قدرت الهی بوده‌است که خود را چون قرآن گفته است، اعلون می‌دانند «ولا تهنوا و لاتحزنوا و انتم الأعلون ان کنتم مؤمنین».

تاریخ قضاوت خواهد کرد و تاریخ فریاد خواهد کرد که چطور می‌شود آنها که یک فقره چک روزمره اداریشان برابر راه انداز‌ی چند خبرگزاری است، به‌جای پاسخ‌دهی، شکایت می‌کنند. به‌جای جوابیه دادن، شکایت می‌کنند. به‌جای حرف زدن، تهدید می‌کنند و به‌جای پذیرفتن محکومیت قانونیشان، و با وجود داشتن محکومیت کیفری و علنی، می‌روند از همان موضوع، از فاش نیوز شکایت می‌کنند.

 بشکند قلمی که ننویسد بر یاران خمینی چه گذشت. گناه ما فاسدستیزی و ایستادن در مقابل خوردن حق شهدا و ایثارگران و بیت المال است و مجازات‌کنندگان و مدعیان علیه ما همان‌هایی هستند که در محکمه صالحه جمهوری اسلامی ایران، دست درازیشان به بیت المال مسلمین اثبات شده‌است.

بانک دی یا شرکت سپنتاطبیبان فرقی نمی‌کند! مهم این است که مدیران ارشد اسپید شاهد که شرکتی وابسته به بنیاد است، یک شبه سر از سپنتا طبیبان در می‌آورند!

اینستاگرام
آقای رئیسی ایثارگران هم صبرشان محدود است . خدا نکند صبرشان لبریز شود قبل از آنکه خود دست بکار شوند و تومار این قوم را از بنیاد جمع کنند ، خودتان دست بکار شوید و دولت را از وجود این جماعت پاکسازی کنید
واقعا در این مدنی که مدیریت بنیاد به آقای قاضی زاده رسیده به نتایج تلحی از سوءمدیریت رسیده ایم.
اگر دراینجا یاد مدیریت قوی و منسجم و البته احترام قابل توجه به قاطبه جانبازان و ایثارگران توسط آقای اوحدی آن هم در کمترین زمان مدیریتی بیفتیم، شاید به گوشه قبای گروه مدیریتی جدید بر بخورد.
من واقعا متاسفم از اینکه شخصی با توان مدیریتی بالا در زمان مدیریت منفعلانه دولت آقای روحانی با کیفیت خوب و بالا کار کرد که به ذعم بیشتر خانواده عزیز شهدا، جانبازان و ایثارگران نمره قبوای خوبی گرفت و الان هم دلتتگ آقای اوحدی و تیم مدیریتی اش هستند و بعکس، روز شماری که نه، لحظه شماره میکنند تا بلکه به لطایف الحیلی موضوع عدم توان در مدیریت و نارضایتی جامعه ایثارگران را به رئیس جمهور عزیز و انقلابی برسانند و جایگزینی شایسته و توانمند به ریاست بنیادشهید برسانند که متاسفانه هنوز منتج به نتیجه نشده است.!
آقای دکتر رئیسی عزیز دولت شما به مدیرانی در تراز انقلاب، قشر ایثارگر، ملت شریف ایران و در تراز خودتان نیاز دارد، آحر چرا کسی که داعیه ریاست جمهوری داشت ولی در مدیریت سازمانی مانند بنیادشهید عاجز است، هنوز در راس کارراست؟
اگر شما بر اساس عملکرد مدیران و گزارش ناصحیح بازرسان هنوز در جابجایی در مدیریت بنیاد تردید دارید، کافیست به آرا و نظرات بدون واسطه ایثارگران و جانبازان مراجعه بفرمایید.
حاج آقا رئیسی عزیز، نارضایتی ایجاد شده از مدیران بنیاد در بین جانعه هدف، خدای ناکرده دولت انقلابی و عامل به احکام الهی و قوانین کشور در زنگمان رئیس جمهوری شما را به زیر سئوال می برد.
در جایی که آقایان پر مدعای مدیران بنیادشهید به جای آسیب شناسی علت نارضایتی، از رسانه هایی بی طرف مانند فاش نیوز طرح شکایت می کنند دیگر چه باید کرد و به چه اندیشید؟!
لاید اگر آقایان دستشان برود و ملاحظات را کنار بگذارند فردا روزی از خود ایثارگران هم شکایت خواهند کرد که چرا از متولی خود بازخواست دارند.
به هر روی ضمن اعلام حمایت از یایگاه اطلاع رسانی فاش نیوز در مقابل این اقدام نابخردانه برخی از مدیران بنیادشهید، از نامدیران بنیاد می خواهیم تا دیر نشده نسبت به احقاق حقوق، رسیدگی به وضعیت بغرنج خانواده شهدا و جانبازان اهتمام داشته باشند و به جای شکایت و شکایت بازی، به عملکرد ناتراز خویش بنگرند جرا که محکمه الهی و عقوبا اعمالشان بزودی در انتظارشان خواهد بود.
واعجبا از عدم توجه به تهیه ملزومات بهداشتی جانبازان نخاعی و دارو و درمانی جانبازان شیمیایی و اعصاب و روان کشور و وضعیت سخت معیشتی خانواده شهدا و ایثارگران توسط بنیاد و جل الخالق از سوء مدیریت و پرداختن به حاشیه ها بجای متن توسط مدیران بشدت مدیر بنیاد شهید.!
سلام
وقتی اقدام ارزشمند "سجاد کریمی" فرزند شهید" به ابطال ابلاغ معاون اداری و استخدامی رئیسی، موجی از سرور را در میان ایثارگران ایجاد می کند

وقتی فرزند شهید قدیانی اینچنین شجاعانه دولت را نقد می کند

وقتی فاش نیوز شجاعانه به عنوان یک رسانه، رسالت خود را انجام می دهد

یاد این جمله می افتم : شهیدان زنده اند الله اکبر
به امید پیروزی حق
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi