شناسه خبر : 102963
یکشنبه 29 مرداد 1402 , 10:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیام تسلیت خانواده شهید سلیمانی در پی درگذشت مادر سردار شهید علی هاشمی

فاش نیوز - خانواده شهید سلیمانی در پی درگذشت مادر سردار شهید علی هاشمی پیام تسلیت صادر کردند.

پیام تسلیت خانواده شهید سلیمانی در پی درگذشت مادر سردار شهید علی هاشمی

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، خانواده شهید سلیمانی در پیامی ارتحال مادر سردار سرلشکر شهید علی هاشمی را تسلیت گفتند.

«بسم الله الرحمن الرحیم»

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

درگذشت بانوی مومنه مرحومه «حاجیه خانم زکیه اهوازیان» مادر گرامی فرمانده پرافتخار سپاه اسلام سرلشگر پاسدار شهید علی هاشمی موجب تأثر و تألم فراوان شد.

در کلام شهید سلیمانی، والدین شهداء برگزیدگان این ملت و منشاء رحمت و کرامت برای جامعه‌‎اند و فقدان آنان نیز خسرانی بزرگ محسوب می‌شود.

ارادت و احترام شهید عزیزمان به این مادر پرهیزکار و اشک‌های آن مرحومه پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی در حافظه تاریخ ماندگار خواهد ماند.

خانواده شهید سلیمانی، فقدان آن مادر بردبار و فداکار را به ملت شریف ایران، مردم شهیدپرور استان خوزستان و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان برای آن عزیز، علو درجات و همنشینی با روح مطهر فرزند شهیدش و برای بازماندگان صبر جزیل مسئلت دارد.

خانواده شهید حاج قاسم سلیمانی - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi