شناسه خبر : 103184
دوشنبه 06 شهريور 1402 , 13:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تحویل ۴۷۰ دستگاه اتوبوس شهری و ۶۲۶ دستگاه ون ایران‌خودرو دیزل به وزارت کشور

فاش نیوز - آیین تحویل ۴۷۰ دستگاه اتوبوس شهری و ۶۲۶ دستگاه ون ایران‌خودرو دیزل به وزارت کشور به مناسبت اربعین حسینی با حضور وزیر کشور در شرکت ایران‌خودرو دیزل برگزار شد.

به گزارش ایرنا، احمد وحیدی وزیرکشور روز یکشنبه، در چهارمین روز از هفته دولت، در مراسم تحویل بیش از هزار دستگاه اتوبوس و خودرو ون ازسوی ایران خودرو دیزل به وزارت کشور حضور یافت. در این مراسم، ۴۷۰ دستگاه اتوبوس درون‌شهری تحویل وزارت کشور شد تا در ناوگان حمل‌ونقل کشور به کار گرفته شود.
همچنین ۶۲۶ دستگاه ون وانا ایران‌خودرو دیزل به وزارت کشور تحویل شد که این تعداد ون عازم خدمت‌رسانی به زوار اربعین حسینی شدند. همچنین قرار است تا پایان هفته نیز ۷۷۴ دستگاه ون باقی مانده تحویل وزارت کشور و به ناوگان حمل‌ونقل درون شهری کشور اضافه شود که در مجموع تعداد ون‌های تحویلی به ۱۴۰۰ دستگاه و مجموع اتوبوس و ون تحویلی به وزارت کشور در هفته جاری به هزار و ۸۷۰ دستگاه خواهد رسید.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi