شناسه خبر : 103232
چهارشنبه 08 شهريور 1402 , 13:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سوءاستفاده دشمن خارجی و عوامل داخلی‌اش از ایام اربعین و لزوم هوشیاری مردم ومسئولان

بهره برداری حداکثری از ایام عدم حضور میلیونی بخشی از متدینین و معتقدین به اصول انقلاب و نظام اسلامی در میادین رسمی و مجازی...

فاش نیوز - بهره برداری حداکثری از ایام عدم حضور میلیونی بخشی از متدینین و معتقدین به اصول انقلاب و نظام اسلامی در میادین رسمی و مجازی.

راه اندازی پیشرانه های پخش شایعات و دروغ پردازیِ رسانه ای آن هم توسط پیام رسان های بیرونی و درونی.

پُر کردن خلأ ناشی از عزیمت فعالان تبلیغی و تعلیمی به راهپیمایی اربعین حسینی با میدان داری و موج سواریِ معاندان زیرِ مدیریت عوامل فراری.

تسریع در ترویج ناهنجاری های اخلاقی و تکمیل برنامه های ناتمام قبلی همزمان با احساس خالی بودن کوچه و خیابان از آمران و ناهیان مردمی و انقلابی.

اجرای ترتیبات، تمهیدات و تدبیرات سرویس های امنیتی و اطلاعاتیِ غربی صهیونیستی در تهران و شهرهای ایران، دقیقا مشابهِ فتنه های بهاری!، تابستانی، زمستانی و پائیزی قبلی.

همپوشانی، همنوایی و همراهی با تحرکات نظامی و تبادلات انتقامیِ اشغالگران غربی در بخش هایی از مناطق زیر تسلط گروه های مردمی و مقاومت جهانی و نهایتا تحت الشعاع قرار دادن عظیم ترین اجتماع بشری و تمرین حرکت سربازان و دلدادگان نهضت متصل به طلوع خورشید آخرالزمانی و...

تحقیقا بخشی از تمرینات و ترسیمات مشترک ایادی داخلی و خارجیِ ناهمسو با ایرانیان اهورایی و دلیرمردان عاشورایی بوده که همچون سال گذشته، به احتمال زیاد، طراحی و برنامه ریزی شده و در دستور کار اجرایی قرار گرفته است.

در همین راستا مواردی تقدیم می گردد.

۱)- شاید موضوع این یادداشت و اینکه دشمن تلاش دارد تا از فرصت ایام اربعین حداکثر بهره برداریِ داخلی را صورت دهد، برایتان کمی عجیب باشد و بپرسید چگونه ممکن است چنین مساله ای، آن هم در خلال این حماسه ی بزرگِ بشری، صورت گیرد آیا؟ برای پاسخ، لطفا به گزینه های زیر توجه بفرمایید.

الف)- تقریبا مدت یک ماه کامل، بالای ۹۰ درصدِ محتویات رسانه های داخلی از جمله گروه، کانال، پیج و سایر مراکز صوتی، تصویری و نوشتاریِ مربوط به دلدادگان حسینی(ع)در سطح ملی، استانی و‌ شهرستانی به انتشار اخبار، گزارش و پیام های این حماسه ی بینظیر اختصاص یافته و بر همین اساس مردم کم تر در جریان اقدامات و برنامه های دشمنان بیرونی و هنجارشکنان داخلی قرار می گیرند. امری که رقیبان و‌ مریضان، نهایت استفاده را از آن به عمل آورده و در پُر نمودن این خلأ، حداکثر بهره برداری را صورت می دهند.

ب)- در مدت مورد اشاره، بخش قابل توجهی از مسئولین، مامورین و منسوبین نیروهای امنیتی، انتظامی، نظامی و اداری، به ویژه بسیج و نیروهای همیشه پا به رکاب مردمی، یا شخصا زایر مسیر عاشقانه های اربعین می شوند و یا به خدمتگزاریِ این سپاه عظیم در داخل و خارج از مرزها مشغول می گردند. به همین دلیل نیز معاندین با استفاده از فرصت به وجود آمده سعی در پیاده نمودن برنامه ی آموزش دیده و اقدامات تمرین شده طی یک سال گذشته می نمایند. واقعیتی که معمولا مورد توصیه ی سرویس های اطلاعاتی واقع و به عوامل میدانی و عملیاتی نیز اعلام گردیده است.

ج)- به موازات موارد فوق الذکر، همچنین بنا به فرمان و دستور «سر فرماندهانِ» جاسوس خانه های بیرونی و درونی، تمامیِ عِدّه و عُدّه ی ناهمسویان، ناجوان مردان، نافرمانان و نافرجامان!، اعم از منافقان، زخم خوردگان و مرتبطان آنان، وارد صحنه و میدان گردیده و به اجرای دقیق دستورالعمل و فرامین پیمانکاران غربی - صهیونیستی اقدام می نمایند.

۲)- اگر خوب دقت کرده باشید، فتنه ی ترکیبیِ پاییز ۱۴۰۱، دقیقا برای همین ایامِ متصل به اربعین طراحی، برنامه ریزی و اجرایی گردید. یکی از علت هایش هم آن بود که عوامل اصلی و فرعیِ «ستاد» و «صحنه»ای آشکار و پنهانِ آن، پیش بینی کرده بودند، بخش عمده ای از مدافعان نظام اسلامی، مدیران سیاسی، ماموران سازمان های امنیتی، فرهنگی، تبلیغاتی و حتی نظامیِ آن، حواسشان کم تر به امور داخل معطوف بوده و تمام امکانات رسانه ای و الزامات انتظامی و انتظاری ایشان به سمت مرزهای غربی، جنوبی و امور مرتبط با آن رستاخیز انسانی و معنوی جلب شده است. تحلیلی که تا حدودی، نیز در همان زمان، با واقعیت میدانی منطبق و راستی آزمایی گردیده بود.

یادمان باشد) پشت میزنشینانِ اتاق فکر دشمنان، تجربه داران و طرّاحان ایشان، با همراهیِ هم‌پیمانان رسانه ای، فرصت طلبان اجاره ای و براندازان داخلی شان همیشه ی ایام، به دنبال ‌پیدا کردن «زمینه»ی اصلی و «زمانه»ی فصلی جهت تحریک اذهان عمومی و ضربه به بنیان های فکری، دینی و باورهای فردی و جمعی هستند. گاهی دنبال «بهانه» بوده و ایامی هم منتظر «زمانه». تعبیرِ علنی با تحلیلِ عینی شان به این سو تمایل پیدا کرده که بنا به دلایل پیش گفته، «اربعین» فصل مناسبی برای میدان آوریِ «اقلیتِ» دنیازده ی وطن فروش، آنهم علیه آرمان های عاشورایی و آموزه های آباییِ فاتحان قله های جهانی و ایمانی خواهد بود.

از همین جا ضمن آرزوی قبولی زیارات و عباداتِ تک تک زائران، سربازان پا به رکاب صاحب الزمان(عج)، لبیک گویان به ندای سالار شهیدان و عاشقان امیرمؤمنان(ع) و تاکید بر لزوم برپاییِ هر چه بهتر و شکوه مندترِ مراسم اربعینیان و نهایتا اذعان به ناتوانیِ همچون گذشته ی حرامیان در جلوگیری از حرکت رو به رشد حسینیان و ایرانیان. توصیه می شود:

اول)- ترتیبی اتخاد شود تا نیروهای امنیتی، انتظامی و نظامی، بویژه بسیجیان و نیروهای مردمی، ضمن حضور فعالانه در پایگاه های واقعی و مجازی، همچنان مواظب تحرکات و تدارکات دشمن، به ویژه در مناطق و شهرهای قبلا مورد تعرض قرار گرفته باشند.

دوم)- فرماندهان و فرمانبرانِ وابسته به معاندان و منافقان، مخصوصا سر جاسوسانِ غربی و آمریکاییان، تحرکاتی را در سطح حوزه مقاومت، برای همین ایام پیش بینی نموده و درصدد اجرای آن هستند. لازم است جمعیت میلیونی راهپیمایان، همزمان با انجام مراسم، مواظبت بیشتری نیز به این دسیسه ها داشته باشند.

|| امان‌الله دهقان فرد

اینستاگرام
سلام ، این هشدار یا اعتراض کاملا بجا و مناسب است اما از مدتی قبل شاهد هستیم 99 درصد اخبار رسانه های انقلابی و حتی سپاه به موضوعات خارجی متمرکز شدند و بندرت خبری از امور داخلی کشور به چشم میخورد که موجب تعجب شده است.
موضوعات داخلی بسیار اهمیت دارند و لازم است تبیین و روشنگری برای تفکرات جوانان نسبت به نظام اسلامی بسیار بیشتر از فعالیت رسانه های دشمن در داخل و خارج متمرکز شوند زیرا رفع شبهات جوانان که توسط دشمن ایجاد شده و در مقطعی بسیار عالی و جدی پاسخگویی شده بود اکنون جای خود را به اخبار خارجی و قشون کشی کشورها یا نحوه همکاری دشمنان با یکدیگر در منطقه شده است.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi