شناسه خبر : 103327
پنجشنبه 16 شهريور 1402 , 10:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در پاسخ به شبه‌افکنی برخی افراد مغرض و نادان

عراق کنونی ، عراق مرجعیت است نه عراق صدام!

در عراق تحولی انقلاب‌گونه روی داده است. عراقی که روزگاری نه چندان دور عزای حسین (ع) در آن ممنوع بود...

فاش نیوز - بر بدن بسیاری از ما  هنوز جای کابل و آتش سیگار بعثی ها خودنمایی می کند؛ اما حساب ملت کنونی عراق از بعثی‌های دوران صدام جداست.

در پاسخ به برخی از عزیزان که این روزها با به نمایش گذاشتن تصاویری از دوران دفاع مقدس، ندانسته و هم‌سو با برخی مغرضین در داخل و خارج‌نشین‌ها باعث می شومد اربعین حسینی زیر سوال برود باید یادآور شد: ما سخت ترین روزها را در جنگ و اسارت تجربه و بهترین یاران را از دست دادیم؛ حتی پدران، فرزندان و برادرانمان هنوز یادگاری های جنگ را با خود به همراه دارند.

همچنین بر بدن بسیاری از ما  هنوز جای کابل  و آتش سیگارهای بعثی ها خود نمایی می کند؛ اما حساب ملت کنونی عراق از ملت دوران صدام جداست.

این را قبول کنید که در عراق تحولی انقلاب‌گونه روی داده است. عراقی که روزگاری نه چندان دور عزای حسین (ع) در آن ممنوع بود، عراقی که در آن همه شیعیان در حسرت پیاده روی اربعین بودند. آیا این همان عراقی است که با ما در دوران صدام جنگیده است؟

آیا اکنون تصاویر حضرت امام ره و رهبری معظم حفظه الله و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را در شهرهای عراق نمی بینید؟ عراق کنونی، عراق مرجعیت است نه عراق صدام. این کشور چقدر شهید و مجروح در سال های متمادی مبارزه با رژیم صدام و هجوم آمریکا و داعش داده است؟ ضمن آنکه عراق اکنون یکی از کشورهای محور مقاومت است؛ عراق کربلا و نجف و عتبات مقدسه و مرجعیت.....

بنابر این باید «حقیقت جو و واقعیت بین باشیم.

|| علیرضا ضابطی (فرزند شهید محمدعلی و آزاده و جانباز هفتاد درصد سیستانی)

اینستاگرام
در عراق یک نفر همیشه باید قدم اول را بردارد و در دشمنی با دشمن به خود تردید راه ندهد در عراق تدبیر و سلاح باید با هم توامان کار کند سیاست همیشه در عراق خیلی خیلی سخت تر است حتی اگر عصای موسی را هم داشته باشی باز کفایت نمی کند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi