شناسه خبر : 103511
سه شنبه 21 شهريور 1402 , 12:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نگارخانه دائمی ایثار و شهادت در استان فارس افتتاح شد

فاش نیوز - نگارخانه دائمی «ایثار» با حضور معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور امروز در شیراز افتتاح شد.

کد خبر: ۶۱۵۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۳ - 11September 2023
 

به گزارش دفاع‌پرس از فارس، نگارخانه دائمی «ایثار» با حضور «سید محمد صادق هاشمی»، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و سردار «ابراهیم بیانی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس امروز 20 شهزیور در شیراز افتتاح شد.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در مراسم افتتاحیه این نگارخانه گفت: مراکز فرهنگی تحت نظر بنیاد شهید و امور ایثارگران باید در اختیار مردم و گردانندگان و برگزار کنندگان برنامه های فرهنگی قرار گیرد.

سید محمد صادق هاشمی با بیان اینکه برپایی نگارخانه‌ها یکی از راه های حفظ و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت است افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران در نظر دارد با بازسازی مراکز فرهنگی خود، این ظرفیت عظیم فرهنگی را در اختیار مردم و گروه های توسعه فرهنگ ایثار و شهادت قراردهد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس نیز گفت: این نگارخانه با مساحت ششصد و ۱۰ متر مربع بزرگترین نگارخانه استان فارس است.

ابراهیم بیانی افزود: نگارخانه ایثار ظرفیت نمایش ۱۰۰ اثر از جمله عکس، گرافیک، نقاشی و نقاشی خط را دارد.

این نگارخانه هر روز به جز روزهای تعطیل از ساعت  ۸ تا ۱۲ در مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار فارس واقع در خیابان فراشبندی (پشت باغ جنت) پذیرای عموم است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi