شناسه خبر : 103564
پنجشنبه 23 شهريور 1402 , 15:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تازگی ها توپ فوتبال شدیم!

فاش نیوز - برادران عزیز، کاش درد فقط بنزین بود. آقای قاضی زاده لطف بزرگی به جامعه ایثارگری فرمودند از مشگل شما که ماشین داری تا بچه های مظلوم ترکشی و اعصاب و روان که داروهایشان با دید بلندشان سهمیه شده، تازگی ها توپ فوتبال شدیم؛ وقتی درمانگاه میریم میگن سیستم قطعه، آزادحساب میشه.

یه درمانگاه ساده جهت نوشتن داروی درد و اعصاب الپزرولام و کلنازپام ناقابل باید ۵۰۰تومان هزینه کنیم جهت یک هفته؛ و بعد صدور فاکتور که باید هر ۱۰ روز تکرار بشه. البته سهمیه ۱۵ روز تعلق میگیره. مابقی ماه را باید آزاد بگیریم؛ چون آقای قاضی‌زاده با بیمه ظاهرا هماهنگ شده اند که جانبازان اعصاب و روان و دیگر بچه هایی که دارو مصرف می کنند، زجرکش کنند.

عزیز دل برادر، مدیر مدبر ما، خودمان به اندازه کافی از سال ۶۰ زجر می کشیم. برادران بزرگوار فاش نیوز که در فاش‌گویی درد این جامعه در هیچ کجا کم نگذاشته اید، بنویس که این آقا چیزی نمانده ما را از کاری که کرده ایم پشیمان کند!

شاید ببیند یا برایش بگویند که حداقل درخواست ما داروست. قول هایی که در بدو ورود دادی بدرد ...میخورد.

|| ناصر تهرانی

اینستاگرام
بنام خدا
با سلام
متاسفانه بنیاد با قوانین و آیین نامه ها در حق ایثارگران شعبده بازی کرده است.بیش از35 سال از پایان جنگ گذشته است ومسائل ایثارگران باقی مانده است و تبلیغات خدمت رسانی بنیاد جانبازان سابق وبنیاد شهید وامور ایثارگران فعلی در ازسال1368 تاکنون هیچ سازمانی درکشور نکرده است.
باتشکر
خدانگهدار
سرباز لشکر ۲۱ حمزه گردان ۱۴۱ بودم در سال ۶۲ در فکه مجروح شدم و در سال ۶۳ در جزیره مجنون عملیات خیبر مورد تک شیمیایی هواپیماها قرار گرفتم معاونت احتیاط نیرو زمینی برام تایید کرده و بنیاد شهید و هم سازمان ایثارگران چون که کسی ندارم حقم ضایع میکنن از دولت بزرگوارش آقای رئیسی تقاضا دارم در وضعیت من که در حقم ظلم و خیانت بعضی افراد شده دستور رسیدگی در مورد شیمیایی و درمانم اجرا شود از این بیشتر اجازه ندهند من در زیر ظلم و ستم بعضی افراد کار شکن قرار گیرم
۶۴۱۹۳۳۶۴۲۲
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi