شناسه خبر : 103569
شنبه 25 شهريور 1402 , 11:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سرباز پایگاه جهاد تبیین

فاش نیوز - سلام بر عاشقان ولایت و ملت قهرمان ایران اسلامی. ضمن عرض ادب و احترام، عزیزان، ما که خود را ولایی می دانیم، چه خوب است که در راستای منویات مقام عظمای ولایت (حفظه الله) عمل نماییم، بیش از ده‌ها کانال و شبکه های ماهواره ای در همین لحظه دارند بر علیه نظام اسلامی کار می کنند. واقعاً ناآگاهان داخلی و دشمن خارجی در جنگ نرم به دنبال دین‌گریزی و دور کردن انگیزه دینی که سرچشمه همه خدمات و تلاش‌های خالصانه است، و حرمت سوزی خادمان به ملت، علی‌الخصوص دوستداران فرهنگ ناب ایثار و شهادت است؛ همچنان که مقام معظم رهبری (حفظه الله) در این خصوص می فرمایند: «بعضی‌ها که سر و کاری با دین ندارند به‌دنبال دست بردن در انگیزه‌های دینی شهدا و رزمندگان هستند. اما نباید انگیزه‌های عزتمندانه شهدا را به چیزی کمتر از انگیزه دینی و کسب رضای خداوند فروکاست.» «امروز هر کاری در کشور علیه دین، سنت‌ها، مقدسات و شعائر دینی انجام می‌شود، متکی به یک انگیزه سیاسی و مورد استفاده دشمن است؛ اگرچه ممکن است عامل انجام آن کار از این واقعیت غافل و ناآگاه باشد.»

ایجاد ناامیدی و یأس در نظام اسلامی نیز از جمله اهداف دشمنان قسم‌خورده این نظام الهی ولایی است. در بخش دیگری از بیانات ارزشمند ایشان به ملت قهرمان و شهید و رزمنده‌پرور می فرمایند: «القاء بی‌آیندگی، بن‌بست و اینکه مسئولان اداره کشور را بلد نیستند از جمله کار‌های بدخواهان ایران است و امروز هر کس مردم را از آینده ناامید، یا ایمان‌های مردم را تضعیف، یا مردم را به تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های مسئولان بی‌اعتقاد یا بدبین کند، چه بداند و چه نداند به سود دشمن کار می‌کند.»

عزیزانی که همواره در خط نظام اسلامی بوده و هستید، دشمن اکنون در هر خانه برای خود پایگاهی زده بنام فضای مجازی و ماهواره. پس لازم است در این عرصه نیز مقتدرانه وارد شویم و تک مجازی را با پاتکی سنگین با عنوان جهاد تبیین، شکست دهیم؛ چرا که منطق نظام اسلامی عیان است و فقط باید در روشنگری و بصیرت‌افزایی تلاشی بیش از پیش داشته باشیم.

رهبر معظم انقلاب حفظه الله در خصوص حضور رزمندگان اسلام در دفاع مقدس می فرمایند: «رزمندگان ما در شرایطی وارد میدان رزم شدند که بر اساس محاسبات عادی امیدی به پیروزی وجود نداشت. اما در اثر آن مجاهدت‌های امیدوارانه، جنگ با عزت جمهوری اسلامی و منکوب شدن متجاوزان خاتمه یافت و این یعنی در سخت‌ترین شرایط نیز باید به کمک الهی و همت خود امیدوار بود.»

و ابن خود نقشه راهی است که علناً معظم‌له حفظه الله برای ملت ما یادآور شدند. البته انتقاد از عملکرد مسئولین برای پیشبرد اهداف و برنامه آنان لازم و ضروری است؛ اما بدبین کردن مردم چیز خوبی نیست. چنانچه حضرت آقا حفظه الله در این مورد هم بیانات خوبی ارائه می فرمایند: «این ویروس بدبینی چیز بدی است؛ بدبینی به سپاه، بدبینی به دولت، بدبینی به مجلس، بدبینی به قوّه‌ی قضائیّه، بدبینی به نهادهای انقلابی و بنیادهای انقلابی، بدبینی به اینها. بله، انتقاد اشکالی ندارد؛ بلکه لازم است. انتقاد برای اصلاح لازم است. انتقاد یک عمل دوستانه است؛ عمل خصمانه نیست. وقتی شما انتقاد می کنید یک عمل دوستانه است؛ همین«اَلمُؤمِنُ مِرآةُ المُؤمِن»، [یعنی] آنچه را در طرف مقابل وجود دارد که عیب در اوست و مورد انتقاد شماست، شما آن را درمی‌آورید، به او می گویید. این بسیار کار خوبی‌ست. انتقاد باید انجام بگیرد. گاهی اوقات انتقاد بایستی عمومی هم باشد. ما همیشه معتقد نیستیم که انتقاد بایستی درِگوشی باشد؛ نه، گاهی هم باید عمومی باشد. امّا این که ما به نحوی انتقاد بکنیم که آن شنونده‌ی انتقاد به تعبیر رایج، بندِ دلش پاره بشود و بگوید «دیگر همه چیز از دست رفت، پدرمان درآمد»، این‌جوری نباید انتقاد بکنیم. ما گاهی اوقات اشتباه می کنیم در کیفیّت انتقاد کردن و این‌جوری کار می کنیم.»

ان‌شاءالله تعالی همچنان که سکاندار نظام اسلامی در عبور از راه‌های سخت فرمودند: «ما از بخش زیادی از مسیر، با وجود شیب‌ تند عبور کرده و به قله‌ها نزدیک شده‌ایم. بنابراین امروز روز خسته شدن و ناامیدی نیست؛ بلکه روز شوق و امید و حرکت است و مسئولان کشور باید با این روحیه حرکت کنند.»

پس بیایید بالی باشیم برای خادمان واقعی و ولایی ملت قهرمان ایران اسلامی و هر گوشی تلفن همراه را تبدیل به یک پایگاه جهاد تبیین نماییم.

ان‌شاءالله موفق و پایدار باشید.

سرباز کوچک جهاد تبیین

|| علیرضا ضابطی سیستان

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi