شناسه خبر : 104137
چهارشنبه 12 مهر 1402 , 09:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهدای منا در اوج دلدادگی و معنویت به شهادت رسیدند

فاش نیوز - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: شهدای منا در اوج دلدادگی و معنویت به شهادت رسیدند.
 
شهدای منا در اوج دلدادگی و معنویت به شهادت رسیدند

در ششمین مراسم ملی و سراسری لاله های

سفید با حضور خانواده های معزز شهدا، آیت اله معلمی نماینده مردم استان در خبرگان رهبری (ابوالشهیدین معلمی)، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، فرماندار قائمشهر، مدیریت حج و زیارت، سرپرست معاون فرهنگی بنیاد، رئیس بنیاد قائمشهر و دیگر مسئولین، یاد و خاطره شهدای گرانقدر حج خونین و منا گرامی داشته شد.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک هفته وحدت، گفت: این مراسم معنوی به جهت بزرگداشت حادثه دلخراش منا و دلجویی از خانواده های محترم این عزیزان برپا شده است.
دکتر کهن سال اظهار کرد: شهدای منا در اوج دلدادگی، بندگی و معنویت به درجه رفیع شهادت نائل شدند، به فرموده مقام معظم رهبری( مدظله العالی) نباید این حادثه فراموش شود.
 وی افزود: در قالب تاریخ شفاهی خاطرات این شهدای مظلوم باید ثبت و ضبط شود، همچنین از خانواده های عزیز این شهدای گرانقدر دلجویی و به مشکلات آنان رسیدگی شود.
گفتنی است استان مازندران دارای 48 شهید منا و 8 شهید حج خونین است که در این مراسم خانواده های این شهدای عزیز مورد تجلیل و تکریم قرار گرفتند.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi