شناسه خبر : 104343
سه شنبه 18 مهر 1402 , 09:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشکر معنادار داوودآبادی از سازندگان یک سریال اسرائیلی!

فاش نیوز - حمید داوود آبادی نویسنده کتاب «پاره‌های پولاد» به مناسبت نبرد بزرگ جبهه مقاومت و رژیم صهیونیستی به ماجرای یک سریال‌ اسرائیلی درباره قدرت پوشالی این رژِیم پرداخت و از آنها تشکری کنایه‌آمیز کرد.

تشکر معنادار داوودآبادی از سازندگان یک سریال اسرائیلی!

به گزارش باشگاه خبرنگاران توانا،‌ حمید داودآبادی رزمنده، جانباز، عکاس، خبرنگار، محقق و نویسنده دفاع مقدس به مناسبت عملیات طوفان الاقصی، درباره سریال اسرائیلی «آشوب» که در پلتفرم آمریکایی نتفلیکس پخش شد، نوشت: چند سال پیش، دستگاه تبلیغاتی آمریکایی - صهیونیستی NETFLIX که مسئولیت جنگ رسانه‌ای علیه محور مقاومت در رأس برنامه‌هایش است، اقدام به ساخت سریالی مهم کرد.

سریال  "FAUDA‌" (فوضی = آشوب)، در ۴ فصل و ۴۸ قسمت که سرتاسر نشان از برتری نیروی ویژه صهیونیستی در سرکوب مبارزان فلسطینی دارد. در یکی از فصل‌های سریال، نیروهای ویژه به داخل منطقه محاصره شده غزه نفوذ می‌کنند و همچون همه تبلیغات،‌ پس از قتل عام مبارزین فلسطینی، پیروز و سربلند به مناطق اشغالی بازمی‌گردند.

ظاهراً هنگام سفر رئیس جمهور وقت آمریکا به فلسطین اشغالی، صهیو‌نیست‌ها این سریال را برای او به نمایش درآوردند که باعث ذوق زدگی‌اش شد و به محض بازگشت به آمریکا، دستور داد سریال‌هایی همچون فوضی ساخته شود، که شد.

آنچه امروز مهم به نظر می‌رسد این است که این بار فلسطینی‌ها که تا دیروز، در همه نبردها و تجاوزات و حملات صهیونیست‌ها به غزه، تلفات بالایی می‌دادند، تصمیم‌ گرفتند معادله بازی را برخلاف افسانه‌های شکست ناپذیری صهیونیست‌ها، رقم بزنند!

حملات بی‌سابقه و شوکه کننده هوایی، دریایی، زمینی فلسطینی‌ها و نفوذ غافلگیرکننده به شهرک‌های صهیونیست نشین و از همه مهمتر برای اولین بار در تاریخ فلسطین، بالاتر بودن آمار تلفات و اسرای صهیونیست، نشان از تحولی عظیم دارد.

صهیونیست‌ها که با دیدن امثال سریال فوضی کیف کرده و احساس آرامش و امنیت می‌کردند، به محض آغاز طوفان الاقصی، باورشان شد ابهت امنیتی و قدرت ارتش تا دندان مسلح و گنبد آهنین، کاملا پوشالی بوده و هست! همان شد که شهرک نشینان ناامید از دولتمردانشان، خانه و شهرک‌ها را ترک کرده، وحشت زده به بیابان‌ها گریختند. 

باید از گروه سازنده سریال کمدی و خنده دار "FAUDA‌" بسیار تشکر کرد که توانست سر مردمش را گرم کند و ذهن دولتمردانشان‌ را بفریبد و در خواب فرو برد، تا جوانان فلسطینی به این ‌راحتی صحنه‌های واقعی را برای صهیونیست‌ها به نمایش بگذارند!

این تازه اول داستان سقوط است. چه بسا خیلی زودتر از ۲۵ سال! لازم نیست سریال کمدی و افسانه‌ای "FAUDA‌" را ببینید، این روزها، صحنه‌های واقعی آن را شبکه‌های خبری‌ و فضای مجازی از اطراف غزه پخش می‌کنند! 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi