شناسه خبر : 104578
سه شنبه 25 مهر 1402 , 09:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مراسم تجلیل از جانبازان بصیر و همسران آنها برگزار شد

فاش نیوز - به مناسبت روز عصای سفید مراسم تجلیل از جانبازان بصیر و همسرانشان با حضور نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران روز یکشنبه ۲۳ مهرماه در سالن شهید رسول‌زاده برگزار شد.
 
مراسم تجلیل از جانبازان بصیر و همسران آنها برگزار شد

به گزارش «ایثار»، حجت الاسلام و‌المسلمین سید رمضان موسوی‌مقدم ضمن خوش‌آمدگویی گفت: این نشست برای آشنایی بیشتر و تجلیل از شما جانبازان و همچنین قدردانی از زحمات همسران بزرگوارتان برگزار شده است. 
نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: ما خدمت شما آمدیم تا خدمتگزار شما باشیم و با ارشاد و راهنمایی‌های شما گام‌های موثرتری در جهت خدمات بهتر به  شما برداریم. 
  
حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی‌مقدم گفت: در قران به دو نکته مهم تاکید شده است که یکی از آنها غفلت که هموراه می‌فرماید که غافل نشوید و غفلت نکنید و نقطه مقابل غفلت، بصیرت است که خداوند می‌فرماید دانش خود را افزایش دهید و با بصیرت و آگاهی دچار گمراهی نشوید.  

وی بزرگترین مشکل جهان اسلام را غفلت  دانست و خاطرنشان کرد: آنچه در فلسطین و غزه شاهد آن هستیم این است که رژیم اشغالگر صهیونیست در حال نسل‌کشی است و آن هم  به دلیل عدم عبرت گرفتن  جهان اسلام از تاریخ است. 
در پایان مراسم با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید رمضان موسوی مقدم،  نماینده ولی فقیه،  محمود پاکدل، معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی، اصحاب کریمی مدیرکل بنیاد تهران بزرگ و رحیم نریمانی مدیرکل دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی از کتاب «مجتبی» اثر «مجتبی شاکری» رونمایی و از جانبازان بصیر و همسران آنها تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

 

عکاس: علی سلطانی‌محمدی
 
 
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi