شناسه خبر : 104874
چهارشنبه 03 آبان 1402 , 09:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نشست مدیرکل بنیاد مازندران با نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی برگزار شد

فاش نیوز - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در نشست با نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، دغدغه های جامعه معزز ایثارگری را مورد بررسی و تبادل نظر قرار داد.
 
نشست مدیرکل بنیاد مازندران با نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی برگزار شد
به گزارش ایثار،  سعید کهن‌سال در نشست با حاجی پور نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دغدغه‌های جامعه معزز ایثارگری، گفت: نگاه مطالبه‌گری خانواده های معزز شهدا و ایثارگران در خصوص قوانین معطل مانده به ویژه در دستگاه‌های اجرایی در چارچوب قانون از انتظارات این قشر معزز است و نیازمند همت و پیگیری شما عزیزان در مجلس  است.
وی در رابطه با بیمه دی افزود: پیگیری‌هایی که دکتر قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این رابطه داشتند به دلیل پرداخت به موقع هزینه‌های درمانی  دغدغه جامعه معزز ایثارگری کاهش یافته است.
کهن‌سال در رابطه با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت افزود: با توجه به فعالیت دبیرخانه شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که ریاست آن در استان به عهده استاندار م و دبیری آن با بنیاد است اقدامات خوبی در کارگروه‌های این شورا صورت گرفته است و جای تقدیر دارد، اما یک درصد اعتبار فرهنگی دستگاه ها که باید در حوزه اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت هزینه شود کم رنگ است و باید همه دستگاه‌ها ملزم به اجرای این قانون شوند.
وی در خصوص ساماندهی گلزار شهدا گفت: ۲۴ درصد مزار مطهر شهدا ساماندهی نشده است و برای ساماندهی مابقی گلزار شهدا ۷۴۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز داریم، انتظار خانواده‌های معزز شهدا این است که مزار مطهر فرزندان عزیزشان ساماندهی شود و در صورت تامین اعتبار مورد نیاز کلیه گلزارهای مازندران ۱۰۰ درصد ساماندهی خواهد شد.
 کهن‌سال در خصوص حوزه اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر افزود: برای رفع مشکل بیکاری فرزندان عزیز شاهد و ایثارگر، نگاه ما این است از همه ظرفیت‌ها و شیوه‌های کاریابی از طریق وام‌های خوداشتغالی بر اساس مزیت‌های رقابتی هر شهرستان در قالب فراخوان و احصا شغلی با استفاده از آموزش های مهارتی و دستگاه های شتاب دهنده دغدغه شغلی این عزیزان را برطرف کنیم، البته نیازمند حمایت و نگاه همدلانه بیشتر نمایندگان  مجلس در این رابطه هستیم.
وی  گفت: جلسه با نمایندگان مردم استان در مجلس از جمله برنامه های ما در بنیاد مازندران محسوب میشود که در این جلسات دغدغه خانواده های معزز شهدا و ایثارگران در بخش ارائه خدمات جهت پیگیری مورد بررسی قرار می گیرد.
کهن‌سال از پیگیری ها و توجه ویژه حاجی پور نسبت به رفع مشکلات خانواده های معزز شهدا و ایثارگران قدردانی کرد.
حاجی پور نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی از نگاه دغدغه مندانه و پیگیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در جهت رفع مشکلات جامعه معزز ایثارگری تشکر کرد و گفت: مطالبات ایثارگران عزیز استان "قوانین مغفول مانده، اعتبارات به ویژه در بخش ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ساماندهی گلزار شهدا و موضوعاتی که موجب دغدغه مندی این قشر معزز است از طریق مجلس پیگیری لازم را به عمل خواهیم آورد، اگر آرامش، امنیت و اقتدار داریم از برکت وجود شهدا و ایثارگران عزیز است.
مجید یل سرپرست اداره حقوقی و معاضدت قضائی بنیاد مازندران و قدیر گرجی رئیس بنیاد آمل نیز در این جلسه حضور داشتند.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi