شناسه خبر : 105199
شنبه 13 آبان 1402 , 10:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

منتجب‌نیا: دولت روحانی مردم را از اصلاح‌طلبان نا امید کرد

فاش نیوز - عضو مستعفی حزب اعتماد ملی و دبیرکل حزب اصلاح‌طلب جمهوریت تاکید کرد: عملکرد دولت روحانی و اعضای بی‌خاصیت فراکسیون امید در مجلس قبل، مردم را از اصلاح‌طلبان ناامید کرد.
رسول منتجب‌نیا، ضمن اعلام مخالفت با «جبهه اصلاحات»، به ایسنا گفت: اصلاح‌طلبان یک جمع منسجم نیستند. در این سال‌ها شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و شورای سیاستگذاری فعالیت داشتند که من منتقد شورای سیاستگذاری بودم زیرا معتقد بودم که این شورا جایگاه احزاب را تضعیف می‌کند که بعدها فهمیدند اشتباه کرده و آن را جمع کردند. اما الان جبهه اصلاحات را تشکیل دادند که با این تشکل هم مخالف هستم، چون یک نفر که پیش از این مسئولیتی را داشته در کنار حزبی قرار می‌دهند که شاید هزاران عضو دارد. این تصمیم برخلاف تحزب و روح اصلاح‌طلبی است. ما مخالف جبهه اصلاحات هستیم و عضو آن نشده‌ایم و نخواهیم شد. این استبداد است، تحزب نیست. شخصیت‌های مهم اصلاح‌طلب باید احزاب را تقویت کنند نه اینکه به احزاب ضربه بزنند.
وی افزود: در دوره دهم انتخابات مجلس مقداری فضا مناسب‌تر بود. در نهایت تصمیم گرفتیم کسانی که با دولت روحانی مخالف نیستند در لیست قرار بگیرند. یعنی ما از جایگاه اصلاح‌طلبی پایین آمدیم و لیستی تهیه کردیم به نام لیست امید که اکثر آنها افراد بی‌خاصیت و خنثی بودند. همان موقع هم من مخالف تهیه لیست به این شکل بودم که کسانی که صرفاً مخالف دولت روحانی نباشند، در لیست قرار بگیرند ولی بالاخره تصمیم جمعی این‌گونه بود. بعد هم معلوم شد که اکثر این افراد در انتخاب رئیس مجلس به محمدرضا عارف رأی ندادند.
وی با بیان اینکه «جبهه اصلاحات می‌خواهند در انتخابات لیست بدهند»، افزود: جامعه که از ما جلو افتاده و عبور کرده است. با انتخاب دولت روحانی، مردم از اصلاح‌طلبان مأیوس شدند و هرچه به جامعه گفته شد که دولت روحانی اصلاح‌طلب نبود، جامعه می‌گفت شما اصلاح‌طلبان او را معرفی کردید. آنها از اصلاح‌طلبان از این جهت دلخوری دارند که معتقدند اصلاح‌طلبان باید مطالبات آنها از نظام را پیگیری می‌کردند نه اینکه محافظه‌کار شوند و حرف مردم را نزنند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi