شناسه خبر : 105259
دوشنبه 15 آبان 1402 , 11:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

از لاف گزاف تا سانسور راهپیمایی اسرائیل‌سوز

فاش نیوز - روزنامه اجاره‌ای اعتماد، صبح روز شنبه 13 آبان ادعا کرد نیروهای انقلابی قادر نیستند حتی چند صد نفر را در حمایت از فلسطین به خیابان بیاورند. اما پس از برگزاری کم‌نظیر و چند ده میلیونی راهپیمایی 13 آبان، حتی یک تیتر و عکس هم به این حضور دشمن‌شکن اختصاص نداد.
اعتماد صبح روز شنبه، یادداشتی را به قلم عباس عبدی (متهم و محکوم پرونده فروش اطلاعات به بیگانگان) منتشر کرد که در آن ادعا شده بود نیروهای انقلابی در ایران یکی از بازماندگان مهم و قطعی جنگ غزه هستند! وی مدعی شده بود «بازندگان جنگ در ایران نه کسانی هستند که خود را اکثریت می‌پندارند، اما به جای یک تجمع چند میلیونی یا چند صد هزار نفری فقط یک سخنرانی بیهوده زیر صد نفری را در حد یک روستای کوچک در کلانشهر تهران برگزار می‌کنند(!)
ساعاتی پس از این عقده‌گشایی راهپیمایی عظیم و کم سابقه 13 آبان با محوریت شعارهای ضدآمریکا و ضدصهیونیستی در تهران و سراسر کشور برگزار شد که به اعتبار عظمت و اهمیت خبر، در برخی روزنامه‌های اصلاح‌طلب نیز بازتاب داده شد. از جمله روزنامه آرمان ملی که گزارشی را با عنوان خروش میلیونی از خزر تا خلیج فارس در صفحه اول کار کرد.
اما در این میان و در حالی که رسانه‌های مهم غربی نیز این خروش ضدصهیونیستی و ضد آمریکایی را بازتاب داده بودند، روزنامه اعتماد نه تنها تیتر و تصویری از این حماسه بزرگ و دشمن‌شکن در صفحه اول خود کار نکرد، بلکه حتی چند خط خبر نیز در صفحات داخلی در این باره منتشر نکرد!
اکنون از آقای الیاس حضرتی به عنوان صاحب و متولی اصلی روزنامه باید پرسید که آیا او این روزنامه را مدیریت می‌کند یا به دیگرانی اجاره داده که فقط بلدند عقده‌گشایی کنند و با رفتار کاملاً ضد حرفه‌ای، آبروی این طیف از مدعیان اصلاح‌طلب را به حراج بگذارند؟ این پرسش از آن جهت مهم است که طیف مذکور به اعتبار شعار نه غزه نه لبنان در فتنه سبز و تخطئه مجاهدت‌های مدافعان حرم در عراق و سوریه، به عنوان مزدوران اسرائیل شناخته می‌شوند.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi