شناسه خبر : 105387
شنبه 20 آبان 1402 , 08:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حملات بی‌امان به پایگاه‌های آمریکا در عراق و سوریه مقاومت عراق: کار ما بود

فاش نیوز - پایگاه الحریر در شمال عراق بار دیگر هدف حمله پهپادی قرار گرفت، حمله‌ای که مقاومت اسلامی عراق مسئولیت آن را بر عهده گرفته است. در پی آن مقاومت از حمله به پایگاه اشغالگران در التنف سوریه نیز خبر داده است.
مقاومت اسلامی عراق، پنج‌شنبه شب، بار دیگر پایگاه آمریکایی الحریر در شمال اربیل را با استفاده از پهپاد انتحاری هدف حمله قرار داد. مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: «رزمندگان مقاومت اسلامی عراق، پایگاه اشغالگران آمریکایی حریر را با دو پهپاد هدف قرار دادند که مستقیماً به هدف اصابت کرد.» چند ساعت قبل از آن نیز، مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که روز پنج‌شنبه در سه نوبت پایگاه آمریکایی عین‌الاسد در غرب عراق را با «سلاح‌های مختلف» هدف مستقیم خود قرار داده است. مقاومت اسلامی عراق همچنین اعلام کرد: «پایگاه اشغالگران آمریکایی در التنف سوریه را با پهپاد هدف حمله قرار دادیم و مستقیم به اهداف مورد نظر اصابت کرده است.» گفتنی است، مقاومت اسلامی در عراق همزمان با نبرد طوفان الاقصی و تجاوزات مداوم رژیم صهیونیستی به نوار غزه به هدف قرار دادن پایگاه‌های آمریکایی در عراق و سوریه ادامه می‌دهد.
توقف عملیات علیه آمریکا به آتش‌بس غزه بستگی دارد!
همچنین «ابوألاء الولائی»، دبیرکل کتائب سید الشهداء عراق، بر تداوم عملیات‌های مقاومت علیه اشغالگران آمریکایی در این کشور تأکید کرد. او گفت که عملیات‌های مقاومت علیه اشغالگران آمریکایی در عراق تنها زمانی متوقف می‌شود که تجاوزات صهیونیست‌ها علیه غزه متوقف شود. آن‌طور که فارس نوشته است، وی تصریح کرد: «آتش‌بس با اشغالگران آمریکایی در عراق تنها در صورت برقراری آتش‌بس واقعی و الزام‌آور برای دشمن علیه مردم غزه، میسر می‌شود.» دبیرکل کتائب سیدالشهداء عراق همچنین گفت که مقاومت اسلامی این کشور بر موضع ثابت خود برای ایستادگی در کنار ملت فلسطین و مقاومت آن تأکید می‌کند.
راه‌حل‌های سیاسی مقابل اشغالگران توهم است!
از طرف دیگر، شیخ «اکرم الکعبی»، دبیرکل جنبش نُجَبای عراق، با اشاره به این‌که هیچ راه‌حل سیاسی با اشغالگران آمریکا در عراق وجود ندارد و تهدیدهای آنها هیچ فایده‌ای ندارد، تأکید کرد که مقاومت اسلامی عراق متوقف نشده و با اشغالگران سازش نمی‌کند و هرگز از مواضع خود عقب‌نشینی نخواهد کرد. او افزود: «هرکسی فکر می‌کند راه‌حل‌های سیاسی می‌تواند کارساز باشد، متوهم است و علاج همه مشکلات، ریشه‌کنی کامل اشغالگران آمریکایی از عراق است تا کشور ما از آرامش برخوردار شود و از توطئه‌ها و نزاع‌ها رهایی یابد.» آن‌طور که مهر نوشته است، وی همچنین از کسانی که به راه‌حل‌های سیاسی مقابل اشغالگران و متجاوزان می‌اندیشند، خواست چشمان خود را به خوبی باز کنند و جنایت آمریکایی- صهیونیستی در غزه، کشتار کودکان و غیرنظامیان و محاصره و گرسنگی دادن به آنها و نقض آشکار حقوق بشر را ببینند. گفتنی است، دبیرکل جنبش نُجَبا پیشتر اعلام کرده بود که «مقاومت اسلامی عراق تصمیم به آزادسازی نظامی عراق گرفته و این مسئله قطعی شده و آنچه در راه است بزرگ‌تر است.»
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi