شناسه خبر : 105465
دوشنبه 22 آبان 1402 , 08:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ساخت فیلم سینمایی میرو در استان سیستان و بلوچستان

فاش نیوز - فیلم سینمایی میرو در استان سیستان و بلوچستان با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و برای ارائه به جشنواره جهانی فیلم فجر در حال ساخت است.
 
ساخت فیلم سینمایی میرو در استان سیستان و بلوچستان
به گزارش «ایثار»، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران مرکز به همراه مدیرکل، مشاور ارشد و معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان برای بازدید از مراحل ضبط فیلم سینمایی میرو به شهرستان چابهار سفر کردند. 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به نقش مردم استان در دوران دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، فیلم میرو با محوریت نمادین یکی از بسیجیان نوجوان شهرستان چابهار و اراده وی برای خودسازی و عزیمت به جبهه‌های جنگ، تحت تاثیر سردار شهید حاج قاسم میرحسینی در حال تولید است.
محمد ناظری خاطرنشان کرد: ساخت آثاری با موضوع دفاع مقدس باعث می‌شود تا رشادت‌های رزمندگان اسلام در تاریخ مملکت باقی بماند و نسل‌های جدید بتوانند الگوهای بزرگی داشته باشند. 
وی اظهار داشت: پروژه سینمایی میرو به کارگردانی حسین ریگی و تهیه کنندگی سعید الهی، توسط بنیاد شهید و امورایثارگران به عنوان یکی از محصولات سینمایی دفاع مقدس در شهرستان چابهار است که مراحل پیش تولید آن از مهرماه آغاز و در جشنواره جهانی فیلم فجر امسال ارائه می‌شود.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi