شناسه خبر : 105525
سه شنبه 23 آبان 1402 , 09:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اردوی ۱۲۰ نفر از همسران جانبازان متوفی استان زنجان در کردان برگزار شد

فاش نیوز - اردوی ۱۲۰ نفر از همسران جانبازان متوفی استان زنجان روز دوشنبه ۲۲ آبان‌ماه در کردان کرج برگزار شد.
 
اردوی ۱۲۰ نفر از همسران جانبازان متوفی استان زنجان در کردان برگزار شد

به گزارش «ایثار»، سمیه گنجی، مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور بانوان و خانواده در رابطه با برگزاری این مراسم و خطاب به همسران جانبازان متوفی گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران بسیار موافق برگزاری این دورهمی‌ها خارج از استان محل سکونت شما و حتی برگزاری سفرهای زیارتی برای شما عزیزان است.
گنجی تاکید کرد: تمام مسائل و مشکلات جانبازان عزیز را شما در دوران پرستاری از آن‌ها با تمام وجود حس کردید و این مراسم اندکی از زحمات بی‌کران شما را جبران می‌کند.

وی با ذکر این سوال که باید ببینیم چرا برای وجود مبارک حضرت زینب(س) از واژه پرستار استفاده کردند، تشریح کرد: ایشان علاوه بر مراقبت از حضرت سیدالشهدا(ع) قبل از واقعه عاشورا، در جنگ‌های حضرت امیرالمومنین علی (ع) نیز همواره پرستار و همراه بودند و امروز روال زندگی و فداکاری‌های ایشان برای ما مصداق همسران جانبازان هستند، کسانی که طی سالیان طولانی در کنار یک مجاهد فی سبیل‌الله عمر و جسمشان را صرف کردند.
مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور بانوان و خانواده با اشاره به اینکه ما در حوزه مشاوران بانوان نمایندگانی در تمام استان‌ها داریم، تاکید کرد: بهتر است ارتباط شما با بنیاد در یک مجرای زنانه اتفاق بیفتد تا شما هم بهتر و راحت‌تر مسائل و مشکلات خود را مطرح کنید و یا حتی ایده‌ها و نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.
وی ادامه داد: ما در ستاد کارگروه‌های مختلفی در رابطه با جامعه هدف تشکیل دادیم که یکی از آنها کارگروه خانواده‌های جانبازان با محوریت همسران جانبازان است، زیرا معتقدیم باید از ظرفیت جامعه ایثارگری در خدمت به این عزیزان استفاده شود به عنوان مثال در طرح سپاس با ما همکاری کنند، بنابراین با توجه به اینکه تمام موارد در مسائل مادی خلاصه نمی‌شود بلکه باید در دیگر موارد نیز وارد شویم، این حلقه‌ها باید حفظ شود.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi