شناسه خبر : 105732
یکشنبه 28 آبان 1402 , 11:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رمز ماندگاری فرهنگ ایثار و شهادت مردمی شدن است

فاش نیوز - رضایی گفت: باید تلاش کنیم فرهنگ ایثار و شهادت را مردمی کنیم چراکه رمز ماندگاری این فرهنگ همین است. در واقع فرهنگ عاشورا ماندگار شد، چون به دست مردم سپرده شد.

کد خبر: ۶۳۱۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳ - 19November 2023
 

رمز ماندگاری فرهنگ ایثار و شهادت مردمی شدن استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، عباسعلی رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های تهران در آیین تجلیل از ایثارگران خادم در حرمین حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و امام راحل که عصر گذشته (شنبه) در تالار شیخ صدوق آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) با «محمود پاکدل» معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی، حجت‌الاسلام و المسلمین «سید علی قاضی عسگر» تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) و جمعی از خانواده شهدا و جانبازان و مسئولان ادارات اجرایی برگزار شد، با محکوم کردن جنایات رژیم فاسد اسرائیل علیه مردم بی‌دفاع غزه، اظهار داشت: خادمان ایثارگر علاوه بر مدال ایثارگری، مدال خادمی حرمین را دارند. این مراسم نیز برابر سیاست‌های کلی بنیاد شهید و امور ایثارگران و با همکاری تشکل‌های ایثارگری برگزار شد.

رضایی ادامه داد: باید تلاش کنیم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را مردمی کنیم چراکه رمز ماندگاری این فرهنگ همین است. فرهنگ عاشورا ماندگار شد، چون به دست مردم سپرده شد. امروز ماندگاری قیام عاشورایی که هر ساله به عزت آن افزوده می‌شود این است که مردم همگی بدون ریا در این مراسم شرکت کرده و آن را زنده نگه می‌دارند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران اذعان داشت: اگر بخواهیم فرهنگ ایثارگری را در جامعه نهادینه کنیم باید این موضوع را به مردم بسپاریم و از این موضوع هراس نداشته باشیم؛ چراکه نقطه توفیق ما همین است. سیاست ریاست عالی بنیاد نیز بر این است که در این حوزه گام‌هایی برداریم.

این مسئول افزود: فرهنگ هشت سال دفاع مقدس نباید لحظه‌ای از ذهن مردم خارج شود. تجلیل از شما عزیزان خادم ایثارگر، توفیقی است که اولین بار است برگزار می‌شود.

رضایی در پایان با قدردانی از تلاش خادمان خاندان معظم شهدا و ایثارگران، بر تداوم خدمت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان تأکید کرد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi