شناسه خبر : 106392
شنبه 18 آذر 1402 , 08:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یادواره شهدای سیمرغ با محوریت سرلشکر خلبان شهید احمد کشوری برگزار شد

فاش نیوز - بیست و دومین یادواره امیران و ۱۵۱ شهید شهرستان سیمرغ با محوریت سرلشکر خلبان شهید احمد کشوری برگزار شد.
 
یادواره شهدای سیمرغ با محوریت سرلشکر خلبان شهید احمد کشوری برگزار شد

به گزارش «ایثار»، امیر دریادار حبیب الله سیاری در یادواره امیران و سرداران با محوریت خلبان شهید احمد کشوری در سیمرغ با اشاره به اینکه وقوع انقلاب اسلامی به آمریکا و منافع آن در منطقه آسیب زده است، افزود: انقلاب اسلامی هیمنه پوشالی استکبار جهانی را برای تسلط بر منطقه را از بین برده است.
وی جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس را از دیگر نقشه‌های دشمن بیان کرد و افزود: جنگ تحمیلی یک جنگ جهانی بوده است و همه کشورهای دنیا از شرق تا غرب در آن نقش داشتند.
دریادار سیاری با بیان اینکه در دفاع مقدس از ۲۷ کشور اسیر گرفته بودیم، گفت: جانفشانی‌های شهیدان و ایثارگران سبب شد تا پیروزی‌های زیادی بدست آید.
دریادار سیاری با بیان اینکه هوانیروز در عرصه‌های مختلف از جمله انتخابات نقش مهم و برجسته ای داشته است و از آن پشتیبانی کرده است، گفت: شهید کشوری تا آخرین قطره خون برای اسلامی عزیز جنگید و به حضرت امام راحل همواره عشق می‌ورزید.
معاون هماهنگ کننده ارتش با گرامیداشت یاد و خاطره خلبان شهید شیرودی افزود: این شهید والامقام نگاه بلندی به اسلام و انقلاب داشته است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در حاشیه برگزاری این یادواره ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: شهدا همیشه در تاریخ زنده و الهام بخش حال و آینده هستند، شهدا با تقدیم بالاترین هستی خویش، بر عهد و پیمان خود ایستادند.
 سعید کهن سال افزود: همین یادواره های شهداست که نسل‌های آینده را با شهدا پیوند میدهد، امروز جوانان و نوجوانان باید افکار خود را با اندیشه های شهدا وفق دهند و مدل زندگی خود را بر پایه رفتار شهدایی ترسیم کنند.
مدیرکل بنیاد مازندران یادآور شد: سرلشکر خلبان شهید احمد کشوری چه پیش از انقلاب و همراه انقلاب و چه بعد از انقلاب, جان بر کف و دلیر برای اعتلای اسلام ایستاد و مقاومت این شهید والامقام، الگوی یک مسلمان کامل و به کمال رسیده بود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi