شناسه خبر : 106421
شنبه 18 آذر 1402 , 10:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برنامه باغ موزه دفاع مقدس برای تولید ۲۵ کتاب صوتی تا پایان سال

برنامه باغ موزه دفاع مقدس برای تولید 25 کتاب صوتی تا پایان سال

فاش نیوز - مسئول کتابخانه باغ موزه دفاع مقدس گفت: در مجموع تا الان ۷ عنوان کتاب صوتی تولید کردیم و قصد داریم تا آخر سال ۲۵ عنوان کتاب از کتاب‌های انتشارات سرو را تبدیل به کتاب صوتی کنیم.

مرجان خالقی مسئول کتابخانه باغ موزه دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی تسنیم، خبر از تبدیل کتاب‌های انتشارات باغ موزه دفاع مقدس به کتاب‌های صوتی داد و گفت: ما کار  تولید کتاب صوتی را از سال 95  شروع کردیم اما به دلایلی دچار وقفه شد. اما مجددا از مرداد ماه تولید کتاب صوتی را از سر گرفتیم.

وی افزود: در همین راستا با مجموعه ایران صدا همکاری کردیم و چند جلد از کتاب‌های انتشارات را برای ایران صدا فرستادیم تا تبدیل به کتاب صوتی شوند. تا الان دو تا از این کتاب‌ ها با عنوان‌های «57 روز» و «به قطار نرسیدم» توسط مجموعه ایران صدا کار تولید صوتی اش انجام شده و در برنامه ایران صدا قابل استفاده است.

بیشتر بخوانید

خالقی در ادامه بیان داشت: در بخش بعدی تولید کتاب‌های صوتی از دو مجموعه که کار گویندگی را انجام ‌می‌دهند خواستیم با ما همکاری کنند و در استودیویی که موزه در اختیارشان قرار داده است تا الان 5 عنوان کتاب را تبدیل به کتاب صوتی کرده‌اند.

مسئول کتابخانه باغ موزه دفاع مقدس درباره این 5 عنوان کتاب صوتی اظهار داشت:  این کتاب‌های صوتی از میان مجموعه کتاب‌های ما برای سن نوجوان انتخاب شده‌اند و شامل عنوان‌های مسافر پاییز، غروب هوبر، تل مورک سکوی پروزار حاج عبدالله، آقای نترس، علی سرهنگ هستند.

وی افزود: همه این کتاب‌ها تولید انتشارات سرو است و  سعی کردیم کتاب‌هایی را انتخاب کنیم که جنبه داستانی و روایی داشته باشند و از مجموعه کتاب‌هایمان برای نوجوان هستند که درباره شهدای شاخص  و به صورت داستانی نوشته شده‌اند.

خالقی با بیان اینکه این کتاب‌های صوتی بعد گرفتن مجوز در برنامه‌های کتابراه و نوار منتشر خواهد شد، اظهار داشت: در مجموع تا الان 7 عنوان کتاب صوتی تولید کردیم و قصد داریم تا آخر سال 25 عنوان کتاب صوتی دیگر تولید داشته باشیم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi