شناسه خبر : 106519
دوشنبه 20 آذر 1402 , 09:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فرزندان ایثارگران بدون سهمیه در کنکور سراسری رتبه زیر ۴۰۰ کسب کردند

فاش نیوز - مدیر کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: مجموع تعداد فرزندان شهدا و ایثارگران حائز رتبه‌های زیر ۴۰۰ کشوری در کنکور امسال حدود ۲۶ نفر است.
 
فرزندان ایثارگران بدون سهمیه در کنکور سراسری رتبه زیر 400 کسب کردند

به گزارش «ایثار»، هاشم صابریان، مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در همایش ملی تجلیل از رتبه‌های برتر آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ که صبح امروز یک شنبه ۱۹ آذر ماه در سالن اجتماعات هتل هویزه برگزار شد، اظهار کرد: به منظور حمایت از رتبه‌های برتر کشوری در آزمون سراسری و ایجاد انگیزه در رقابت علمی، در سال ۱۴۰۲ برای اولین بار اقدام به تجلیل از رتبه‌های زیر ۴۰۰ کشوری آزمون سراسری کردیم که مجموع تعداد فرزندان شهدا و ایثارگران حائز رتبه‌های زیر ۴۰۰ کشوری ۲۶ نفر است.
صابریان ادامه داد: این افراد بدون سهمیه موفق به کسب رتبه زیر ۴۰۰ در کنکور سراسری شده‌اند که امروز حدود ۱۳ نفر در مراسم حضور دارند و از آنها تجلیل می‌شود.
مدیر کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: سیزده نفر از عزیزان موفق شدند با رهنمودهای ریاست عالی بنیاد، سیر تحولی که در زمینه پژوهش و نوآوری به وجود آمده را طی کنند و امیدواریم با همکاری بین آموزش و پرورش کشور، در سال‌های آتی شاهد افزایش این افتخار آفرینی‌ها باشیم.
وی افزود: رویکرد اداره کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران تمرکز بر دانش‌آموزان و تحصیلات پایه است و معتقدیم این سرمایه گذاری در آینده نتیجه خواهد داد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi