شناسه خبر : 106571
سه شنبه 21 آذر 1402 , 09:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نشست هم‌اندیشی بانوان ایثارگر خیر سراسر کشور برگزار شد

فاش نیوز - معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست هم‌اندیشی بانوان ایثارگر خیر سراسر کشور که با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سالن جلسات ساختمان کوثر ریاست جمهوری برگزار شد، گفت: باید سبک زندگی شهدا را توسط خانواده ایثارگران ترویج کنیم.
 
سبک زندگی شهدا را توسط خانواده ایثارگران ترویج کنیم
به گزارش «ایثار»، محمود پاکدل، با اشاره به ۲۲۸ هزار و ۸۱۸ شهید و ۷ هزار و ۴۳۹ بانوی شهید در کشور که با جان‌فشانی کشور را از توطئه‌های دشمنان نجات دادند، خاطرنشان‌کرد: امروز افتخار می‌کنیم کشوری مستقل هستیم که وابسته به هیچ قدرتی نیست. خداوند در حدیث قدسی می‌فرمایند من جانشین شهید در خانواده او هستم هر کس خانواده شهید را اذیت کند، من را اذیت کرده است و هرکس به خانواده شهید نیکی کند به من نیکی کرده است.
معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران، با بیان اینکه داعش، زنان و دختران ایزدی را به عنوان برده می‌فروخت، گفت: جمهوری اسلامی ایران برای نابودی داعش تلاش زیادی کرد و شهدای مدافع حرم برای نابودی داعش به شهادت رسیدند، باید سبک زندگی شهدا را توسط خانواده ایثارگران ترویج کنیم. شهدا اهل نماز اول وقت، احترام به والدین و کمک به مردم جامعه بودند و همه خانواده‌های ایثارگران سرآمد هستند.
پاکدل با بیان اینکه ۴۰ درصد رتبه‌های زیر ۱۰۰ را ایثارگران تشکیل می‌دهند، گفت: ۱۷۵ نماینده مجلس شورای اسلامی از ایثارگران هستند که نشان می‌دهد که مردم ما به جامعه ایثارگری توجه دارند، مقام معظم رهبری نیز می‌فرمایند که با گذشت زمان خانواده ایثارگران بیشتر مورد تکریم مردم جامعه قرار دارند.
معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه ما باید قدردان موهبت‌های الهی باشیم، گفت: خانواده شهدا و ایثارگران پدران، همسران و پسران‌شان ایثار کردند و جانباز و شهید شدند، مادران و همسران و دختران شهدا ادامه دهنده راه ایثارگران هستند و به عنوان ایثارگر خیر در جامعه حضور دارند و به مردم جامعه کمک می‌کنند.
پاکدل با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران، پیگیر احداث خانه‌های ایثار برای سالمندان ایثارگر است، به برخی از طرح‌های دیگر بنیاد اشاره کرد و گفت: ۲ بیمارستان جدید کلنگ‌زنی و در حال احداث است، ۱۰ بیمارستان به جانبازان اعصاب و روان خدمات‌رسانی می‌کنند، حقوق خانواده شهدا باید هم‌تراز با شاغلان باشد که بنیاد این موضوع را پیگیری می‌کند.
 رحیم نریمانی، مدیرکل دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران و سمیه گنجی، مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور بانوان و خانواده در این نشست حضور داشتند‌.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi