شناسه خبر : 106695
پنجشنبه 23 آذر 1402 , 10:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آمریکا جایگزین جمهوری اسلامی را معرفی کرد!

فاش نیوز - وزیر خارجه دولت ترامپ، مهر 1402 صریحاً گفت که طرفداران پهلوی در ایران جایگاهی ندارند. جایگزینی که مقامات آمریکا برای جمهوری اسلامی در نظر گرفتند، نشان می‌دهد که اساساً معیاری به نام مردم ایران برای واشنگتن وجود ندارد.

آمریکا جایگزین جمهوری اسلامی را معرفی کرد! + فیلم

به گزارش فارس، ویدئویی از «پامپئو» رئیس اسبق سازمان جاسوسی سیا و وزیر خارجه آمریکا در دولت ترامپ در مهر ۱۴۰۲ منتشر شده که در جمع سازمان تروریستی مجاهدین خلق با حضور مریم رجوی در حال سخنرانی است. بخشی از صحبت‌های «پامپئو» مربوط به سلطنت طلبان و حامیان پهلوی بود.

وزیر خارجه سابق آمریکا در جمع تروریست‌ها می‌گوید: «بقایای شاه سابق در سال گذشته نتوانست هیچ جریان موثری را جلب کند. سلطنت طلبان وقتی بر همکاری با سپاه تاکید کردند(!) ماهیت خود را نشان دادند. ایران به چیزی نیاز دارد که شبیه به حاضران در این سالن (منظور تروریست‌های مجاهدین خلق) باشد.»

این قسم اظهارات مسبوق به سابقه است. فهرست بالایی از مقامات ارشد آمریکا وجود دارد که از سازمان تروریستی مجاهدین خلق به عنوان آلترناتیو جمهوری اسلامی نام برده‌اند. 

سال گذشته، «پامپئو» در روز ۲۷ آذر ۱۴۰۱ نیز در نشست منافقین گفت:‌ «می‌خواهم [سخنرانی خود را] با به‌رسمیت شناختن رئیس‌جمهور منتخب مریم رجوی شروع کنم. شورای ملی مقاومت ایران تحت رهبری او در حال پی‌ریزی یک جمهوری آزاد، مستقل و دموکراتیک در ایران است!»

«مایک پنس» نائِب رئیس جمهوری دولت ترامپ تیر ۱۴۰۱ در کمپ مجاهدین خلق گفت: «یکی از بزرگترین دروغ‌هایی که رژیم حاکم به خورد دنیا داده این است که هیچ جایگزینی برای وضعیت موجود وجود ندارد. حال آن‌که یک جایگزین وجود دارد - یک جایگزین کاملاً سازمان‌یافته، کاملاً آماده، کاملاً واجد شرایط و مورد حمایت مردمی.»

«پنس» می‌گوید: «بگذارید از مریم رجوی و همهٔ کسانی که اینجا در اشرف ۳ گردهم آمده‌اند قدردانی کنم که به‌مردم خودتان در ایران امید می‌بخشید. تعهد کانون‌های شورشی شما به دمکراسی، حقوق‌بشر و آزادی تمامی شهروندان، نمایی از یک ایران آزاد و الهام‌بخش جهان است.»

نائِب ترامپ ادامه داد: «رژیم تهران می‌خواهد دنیا را فریب دهد تا باور کند که تظاهر کنندگان در ایران می‌خواهند به دیکتاتوری شاه بازگردند. اما من می‌خواهم به شما اطمینان بدهم ما فریب دروغهای آنها را نمی‌خوریم. پس بگذارید از همه شما بپرسم، همین جا، تا همه دنیا بشنوند: آیا مردم ایران می‌خواهند یک دیکتاتوری را با دیکتاتور دیگری [شاه] جایگزین کنند؟»

«جان بولتون» مشاور امنیت ملی سابق آمریکا مرداد ۱۴۰۱ گفت: «یک جایگزین عملی [در ایران] وجود دارد، جایگزینی که مجاهدین خلق و شورای ملی مقاومت (نام خود انتسابی منافقین) در داخل ایران برای ایجاد آن تلاش می‌کنند.»

«ژنرال جونز» مشاور امنیت ملی رئیس جمهور اوباما نیز سلطنت طلبان  را فاقد پایگاه اجتماعی اعلام کرد و گفت: «مردم ایران استبداد و دیکتاتوری را رد می‌کنند، چه شاه باشد و چه آخوندها.» مشاور امنیت ملی اوباما پا را فراتر گذاشت و مریم رجوی را «توماس جفرسون» ایران نامید! جفرسون یکی از هفت بنیان‌گذار ایالات متحده و نویسنده اصلی اعلامیه استقلال آمریکاست.

«ژنرال جونز» گفت: «مردم در انتظار آینده‌یی هستند که در آن یک جمهوری منتخب برقرار شود که به‌انتخابات آزاد و برابری جنسی، مذهبی و قومی و یک ایران غیر اتمی اعتقاد داشته باشد که در صلح با همسایگانش باشد. اینها همانا نکات برجسته برنامه ۱۰ ماده‌ای خانم رجوی برای آینده ایران است که من آن‌ را اغلب یک سند جفرسونی(!) توصیف کرده‌ام.»

رویه سفیدسازی این سازمان تروریستی از دولت اوباما شروع شد. هیلاری کلینتون وزیر خارجه وقت آمریکا در سال ۲۰۱۲ منافقین را از فهرست سازمان‌های ترویستی آمریکا خارج کرد. 

دولت ترامپ نیز رویه سفیدسازی را ادامه داد. اتحاد علیه ایران هسته‌ای (UANI) یکی از ضدایرانی‌ترین نهادهای غربی است که خود را موظف به قطع شریان‌های حیاتی اقتصادی ایران می‌داند. این نهاد تروریستی در مهرماه ۱۳۹۸ به صورت موازی دو اجلاس موسوم به گردهمائی بین‌المللی برای آینده ایران و نشست سالانه UANI درباره ایران را در نیویورک برگزار کرد. سخنران ویژه نشست سالانه وزیر خارجه وقت آمریکا یعنی پامپئو بود.

این نهاد در زمره معدود نهادهای حاضر در آمریکاست که اعضای آن ائتلافی از سیاستمداران دموکرات و جمهوری‌خواه آمریکا و مقامات امنیتی ناتو می‌باشد.

نهاد تروریستی اتحاد علیه ایران هسته‌ای با این عقبه قدرتمند از ناتو و متحدان آمریکا، گردهمایی آینده ایران را برگزار کرد. «مارک والاس» رئیس اتحاد علیه ایران هسته‌ای در رابطه با این گردهمایی گفت: «این اولین بار در تاریخ از زمان انقلاب ایران است که چنین طیف گسترده‌ای از رهبران و نمایندگان گروه‌های اپوزیسیون ایرانی در یک کنوانسیون برای آینده ایران گردهم می‌آیند.»

منظور رئیس اتحاد علیه ایران هسته‌ای از طیف گسترده مخالفان نظام، گروه‌های تجزیه طلب ذیل بود: حزب مرکزی آذربایجان، جنبش مبارزه عربی برای آزادی اهواز (الاحوازی)، حزب خلق بلوچستان، سازمان چریک‌های فدایی خلق، حزب دموکرات آذربایجان جنوبی، سازمان خبات کردستان ایران، کنگره ملیت‌های ایران فدرال (اعضا: حزب ادعایی تضامن دموکراتیک اهواز، حزب دموکرات آذربایجان، حزب دموکرات کردستان، حزب کوموله کردستان، سازمان اتحاد فدائیان خلق ایران، شورای موقت سوسیالیست‌های چپ ایران) و سازمان مجاهدین خلق!


فهرست گروه‌های تجزیه طلب حاضر در نشست سال ۱۳۹۸

این جمع تجزیه طلب و تروریست‌ در کنفرانس کذایی آینده ایران  نشان داد که راهبرد آمریکا در قبال کشورمان مشخص است. در راهبرد آمریکا اساساً ایرانی وجود ندارد که بخواهد شکل و نظامی داشته باشد. افرادی نظیر مصی، گلشیفته و کریمی نیز صرفاً عروسک‌های نمایش هستند که پس از اتمام انقضاء به سرنوشت "زم" دچار خواهند شد. 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi