شناسه خبر : 107001
چهارشنبه 06 دي 1402 , 11:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اعزام ۱۲۰ نفر از مادران و همسران شهدا در ایلام به منطقه عملیاتی مهران

فاش نیوز - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: ۱۲۰نفر مادران و همسران شهدا تحت عنوان «اردوی فرهنگی یاد عزیزان»به منطقه عملیاتی مهران اعزام شدند.
 
اعزام ۱۲۰ نفر از مادران و همسران شهدا در ایلام به منطقه عملیاتی مهران
به گزارش ایثار، جمال اسدی روز چهارشنبه ششم دی‌ماه در حاشیه مراسم اعزام مادران و همسران شهدا در شهر ایلام به منطقه عملیاتی مهران، افزود: این اردوی فرهنگی تحت عنوان «اردوی فرهنگی یاد عزیزان»با حضور ۱۲۰ نفر از مادران و همسران شهدا برگزار می‌شود. این اردو یک روزه و ر منطقه عملیاتی مهران به مناسبت وفات حضرت ام البنبن انجام می‌شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با اشاره به اهمیت و جایگاه مادران وهمسران شهدا،گفت: مادران و همسران شهدا منشأ صبر و الگوی زنان جامعه هستند. هرآنچه از دستمان بر می آید برای مادران و همسران شهدا کوتاهی نخواهیم کرد.
اسدی بیان کرد: مادران و همسران شهدا حق بزرگی بر گردن مسئولان دارند و قطعا برگزاری چنین ارودهایی نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد. برگزاری اجرای برنامه فرهنگی و زیارتی در طول سال انجام می شود و از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۰۰ نفر از مادران و همسران شهدا به اردوهای یک روزه اعزام شده است.
نادری، فرماندار ایلام نیز با تقدیر از فعالیت‌های فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام برای برگزاری اردوی فرهنگی مادران و همسران شهدا،گفت: هرچه کار برای مادران و همسران شهدا انجام دهیم، کم است. مادران و همسران شهدا نمادی از ایثار و مقاومت در جامعه ما هستند.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi