شناسه خبر : 107079
یکشنبه 10 دي 1402 , 10:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیانیه جمعیت جانبازان استان همدان به مناسبت یوم الله ۹ دی

بسم الله الرحمن الرحیم
«فَاصْبرْ إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَقٌّ وَلا یَسْتَخِفَّنَّکَ الَّذینَ لا یُوقِنُونَ»
یوم‌الله ماندگار نهم دی‌ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، روز نمایش معجزه الهی تجلّی وحدت ملّت ایران حول محور ولایت و نماد ولایتمداری، دیانت، بصیرت، دشمن‌شناسی، تکلیف‌گرایی و عملِ به‌هنگام مردم فهیم، متدیّن و زمان‌شناس ایران اسلامی و آغاز ‌فصلی نوین در تعمیق و تجلی پیوند امت اسلامی با آرمان‌های بلند امام راحل و تبعیت از مقام عظمای ولایت است.
9 دی یاد آور حماسه بزرگی است که مردم ولایت مدار ایران اسلامی در سال 1388 آفریدند و با این کار، نقطه عطف و برگ زرین دیگری به افتخارات خود افزودند. در واقع حماسه 9 دی نماد عزت و بصیرت مردمی بود که نشان دادند حاضرند تا پای جان برای حفظ اصول اسلام  و آرمان های انقلاب اسلامی خود بایستند. مردم در 9 دی با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن بخواهد در برابر دین آنها بایستد در برابر تمام دنیای آن‌ها خواهند ایستاد.
9 دی، اخطاری بود به آنان که از بیرون مرزها به شکلی مستمر در فکر براندازی نظام اسلامی هستند و هشداری بود به عناصر و جریان‌هایی که در داخل، آرزوی غلتیدن نظام به دامان نظام‎های توسعه غربی را در ذهن خود می‎پرورانند. و نیز نهیبی بود به غفلت زدگان خودی که ناخواسته آب بر آسیاب خصم پلید ریخته و با همراهی یا سکوت خود برای دشمن فرصت‎سازی می نمایند و بیدارباشی بود برای مسئولین تا تحرکات دشمن را دقیق تر و هوشیارانه تر رصد کنند. 9دی، جمعبندی عالمانه ملت در پاسخ به فتنه بود که موجب تقویت بیش از پیش ملت بصیر و آگاه ایران اسلامی شد.
اکنون در آستانه چهاردمین سال پاسداشت،روز بصیرت و خروش ملت در حمایت از نظام و ولایت قرار داریم، جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان همدان ضمن محکومیت نسل کشی رژیم غاصب صهیونیستی در فلسطین اشغالی یقین دارد، آتش خشم مجاهدان میدان مبارزه وغریو امت مسلمان در اقصی نقاط جهان اسلام خانه عنکبوتی متجاوزان وسمتگران را خواهد سوزاند و در راس آنها شیطان بزرگ آمریکا بداند که صهیونیزم سگ دست آموز آن در سراشیبی هولناک جهنم قرار گرفته است.
جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان همدان ضمن محکوم نمودن ترور ناجوانمردانه سردار سرتیپ پاسدار برادر سید رضی موسوی یارصدیق حاج قاسم سلیمانی در سوریه توسط رژیم غاصب صهیونیستی با اعلام هم پیمانی خود ازمجاهدان میدان مبارزه با اسرائیل یعنی ملت انقلابی یمن، لبنان، عراق و مردان خستگی ناپذیر سازمان جهاد اسلامی، حماس وگردان های قسام از تمامیت ارضی فلسطین وتحقق دولت فلسطینی حمایت می نماید.
از سوی دیگر در این روز حماسه ۹دیماه، علاوه بر تجدید میثاق با ولایت، مردم دارالمومنین را دعوت می کنیم به حضور هر چه باشکوهتر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی وششمین دوره مجلس خبرگان رهبری که دراین شرایط تعیین کننده این حضور بی شک رمز شکست هر فتنه و سرمایه بقای انقلاب ونظام خواهد بود.
در آخر از مدیران استانی مجدانه خواهان بازگشایی مجتمع فرهنگی ورزشی ایثار برای استفاده جانبازان وایثارگران ووابستگان می باشیم.
والسلام علی من التبع الهدی
جعمیت جانبازان انقلاب اسلامی استان همدان

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi