شناسه خبر : 107382
سه شنبه 19 دي 1402 , 11:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نصب تندیس و یادمان شهدای حادثه تروریستی کرمان در تهران

فاش نیوز - چمران گفت: طی هماهنگی با سازمان زیباسازی شهرداری تندیس و یا یادمان شهدای حادثه تروریستی کرمان ساخته و در تهران نصب خواهد شد.

کد خبر: ۶۴۳۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶ - 09January 2024
 

رئیس شورای شهر تهران: نصب تندیس و یا یادمان شهدای حادثه تروریستی کرمان در تهران/ جنایات رژیم صهیونیستی با حمایت کشورهای اروپایی صورت می‌گیردبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «مهدی چمران» رئیس شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز (سه‌شنبه) در دویست و هفتمین جلسه شورا با گرامی‌داشت ۱۹ دی سالگرد قیام خونین مردم قم علیه رژیم ستم‌شاهی، اظهار داشت: مردم قم در ۱۹ دی سال ۱۳۵۶ به دلیل چاپ مقاله ایران و استعمار سرخ و سیاه که توسط رژیم طاغوت در روزنامه اطلاعات علیه حضرت امام نوشته بودند به خیابان‌ها آمدند و اعتراض کردند؛ این تظاهرات مقدمه‌ای برای پیروزی انقلاب اسلامی شد.

چمران با گرامی‌داشت سالگرد شهادت میزرا تقی خان امیر کبیر گفت: امیر کبیر مرد بزرگ سیاست تاریخ ایران اسلامی است و در چهار سال مسئولیت خود توانست تحول بزرگی در کشور ایجاد کنند و آثار بزرگی برجای گذاشت؛ متاسفانه سیاست‌گذاران داخلی و خارجی سیاست این مرد بزرگ را بر نمی‌تابیدند و کمر به قتل این مرد بزرگ بستند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به سالروز تشکیل شورای انقلاب به فرمان حضرت امام راحل خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) برای اینکه مسیر انقلاب به خوبی طی شود و همه نیروها در مسیر انقلاب قرار گیرند شورای انقلاب را تشکیل دادند و شخصیت‌های بزرگی همچون شهیدان بهشتی، مطهری و ... عضو این شورا بودند.

وی با تاکید بر اینکه شب گذشته تعداد شهدای غزه از ۲۳ هزار نفر فراتر رفت و این ننگی برای بشریت است، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا و کشورهای اروپایی هپچون آلمان، فرانسه و انگلیس این جنایات را انجام می‌دهند.

چمران بیان کرد: سازمان نجات کودکان سازمان ملل اعلام کرد روزانه بیشتر از ۱۰ کودک در غزه معلول می‌شوند و تا پایان عمر این معلولیت را همراه خود خواهند داشت؛ این کشتارهای وحشیانه باید با فشارهای بین‌المللی و همت کشورهای منطقه متوقف شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به شهادت یکی از فرماندهان ارشد حزب‌الله لبنان در جنوب لبنان گفت: قطعا حزب‌الله انتقام این فرمانده عزیز را خواهد گرفت.

چمران درخصوص شهدای حادثه تروریسی کرمان گفت: طی هماهنگی با سازمان زیباسازی شهرداری تندیس و یا یادمان شهدای کرمان ساخته و در تهران نصب خواهد شود.

وی اضافه کرد: قطعا انتقام سختی که وعده داده شده به موقع از عاملان و آمران این جنایت بزرگ که آمریکا و اسرائیل هستند گرفته خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: کسانی که در فضای مجازی اقدام به حمایت از این حرکت‌ تروریستی کردند باید شناسایی و تنبیه شوند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi