شناسه خبر : 107384
سه شنبه 19 دي 1402 , 11:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری اولین یادواره شهدای زن و دختر آموزش و پرورش در زاهدان

فاش نیوز - اولین یادواره شهدای زن و دختر آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، مسئولان استانی و شهرستانی، خانواده‌های شهدا، مادران و همسران شهدا در مجتمع آموزشی حیات طیبه زاهدان برگزار شد.
 
برگزاری اولین یادواره شهدای زن و دختر آموزش و پرورش در زاهدان
به گزارش ایثار، محمد ناظری در این مراسم با اشاره به مقام و منزلت زن در اسلام گفت: دین اسلام کرامت خاصی برای زن قائل است و راه رسیدن به تعالی و کمال را برای زنان همانند مردان باز گذاشته است. 
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران سیستان و بلوچستان با بیان اینکه زن و مرد در عین تفاوت در جنسیت از لحاظ ماهیت با هم برابر آفریده شده اند، بیان‌کرد: زنان می‌توانند همانند مردان در فعالیت‌های مختلف اجتماعی مشارکت کرده و سهم عمده‌ای در توسعه و پیشرفت جامعه خود ایفا کنند. 
وی جهاد زن در اسلام را تلاش در جهت تقویت بنیان خانواده، ایثار و فداکاری برای همسر و فرزندان عنوان کرد و گفت: زن با عفاف و پاکدامنی خود و پرورش فرزندان صالح و شایسته می‌تواند اجر و پاداشی همسان با مردان جهادگر در راه خدا را از آن خود کند.
ناظری خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش در طول دوران دفاع مقدس ۳۶ هزار دانش آموز شهید و ۴ هزار فرهنگی شهید تقدیم انقلاب و نظام نموده که در مجموع ۶۴ درصد شهدای جنگ تحمیلی مربوط به حوزه تعلیم و تربیت بوده‌اند.  
در پایان از ۲۸خانواده شهید دانش آموز، معلم، همسران و مادران شهدا تجلیل شد.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi