شناسه خبر : 107434
شنبه 23 دي 1402 , 10:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مادر شهیدان والامقام «زینالی» به لقاءالله پیوست

فاش نیوز - حاجیه خانم «عالم مقدم» مادر شهیدان والامقام «غلامرضا و محمدجواد زینالی» پس از سال‌ها صبر و استقامت در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب و اسلام دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
 
مادر شهیدان والامقام «زینالی» به لقاءالله پیوست

به گزارش «ایثار»، حاجیه خانم عالم مقدم مادر شهیدان والامقام «غلامرضا و محمدجواد زینالی» که در طول دوران هشت سال دفاع‌مقدس و در راه دفاع از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، دو فرزند خود را تقدیم اسلام کرده بود، پس از سال‌ها مجاهدت، شامگاه سه‌شنبه در سن 85 سالگی و در بیمارستان شهدای یافت آباد دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
عباسعلی رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در پیامی ضمن ابراز همدردی با خانواده شهیدان زینالی، درگذشت این مادر بزرگوار دو شهید را تسلیت گفت.
پیکر این مادر بزرگوار شهیدان صبح امروز چهارشنبه ساعت 9صبح از شهرک ولیعصر(عج) تشییع و در قعه 56بهشت زهرا(س) به خاک سپرده می‌شود.
شهید غلامرضا دهم شهریورماه سال 1346 در شهرستان تهران دیده به جهان گشود. او دانش آموز سوم راهنمایی بود و سپس به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. این شهید گرانقدر بیست و دوم فروردین ماه سال 1362 در فکه به شهادت رسید. اثری از پیکر وی به دست نیامد.
شهید محمد جواد نیز بیست و نهم مهرماه سال 1343 در شهرستان تهران دیده به جهان گشود. او دانش آموز چهارم متوسطه در رشته تجربی بود و سپس به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. این شهید گرانقدر هجدهم مردادماه سال 1362 در حاج عمران عراق بر اثر اصابت ترکش و گلوله به سر به شهادت رسید. مزار وی در بهشت زهرای زادگاهش قرار دارد. 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi