شناسه خبر : 107493
سه شنبه 26 دي 1402 , 13:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مادر شهید والامقام حسین حبیبی پس از سال‌ها به فرزند شهیدش پیوست

مرحومه حاجیه خانم گلی رستمی مادر شهید والامقام حسین حبیبی پس از سال‌ها تحمل داغ فرزند دعوت حق را لبیک گفت و به سوی معبود خود شتافت.
مادر شهید

به گزارش ایکنا از زنجان، مادر این شهید والامقام و غواص دریادل زنجانی با حضور مردم ولایت‌مدار و مسئولان در آرامستان زنجان آرام گرفت.

شهید حسین حبیبی در سیزدهمین روز از خردادماه ۱۳۴۸ در زنجان دیده به جهان گشود. در کنار تحصیل در مسجد عباسیه نیز فعالیت فرهنگی داشت، چهار سال از آغاز جنگ تحمیلی می‌گذشت و حسین که ۱۵ ساله بود، تصمیم گرفت ندای رهبر فرزانه‌اش را لبیک گفته و با حضور در جبهه‌های جنگ دِین خود را به انقلاب نوپای اسلامی ادا کند.

بنابراین از طریق یگان اعزامی بسیج در سال ۱۳۶۳ وارد مناطق عملیاتی شد و به عنوان غواص مشغول به خدمت شد. دو سال از حضورش در جبهه می‌گذشت که سرانجام در عملیات کربلای ۴ شرکت کرده و پس از رشادت‌ها و دلاوری‌های بسیار در سومین روز از دی ماه ۱۳۶۵ و در همین عملیات شهد گوارای وصال را نوشیده و به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

پیکر پاک این شهید راه حق مفقودالاثر بود و در نتیجه تلاش گروه تفحص پیدا و به آغوش خانواده بازگردانده شد و در مزار پایین شهدای زنجان به خاک سپرده شد تا در جوار همرزمان شهیدش عندربهم یرزقون شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi