شناسه خبر : 108160
یکشنبه 15 بهمن 1402 , 11:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عملیات والفجر ۸ یکی از شاهکار‌های حفاظت اطلاعات سپاه است

فاش نیوز - سردار رفیعی آتانی گفت: یکی از شاهکار‌های حفاظت اطلاعات سپاه، عملیات غرورآفرین والفجر هشت است.

کد خبر: ۶۴۸۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶ - 04February 2024
 

عملیات والفجر ۸، یکی از شاهکار‌های حفاظت اطلاعات سپاه است

به گزارش دفاع‌پرس در قزوین، مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران با حضور سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین، حجت‌الاسلام یوسفی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج)، سردار افروزی فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر (عج)، امیر حسین محمدشفیعی فرمانده لشکر ۱۶ زرهی قزوین، سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان و سرهنگ عبدالرضا قنبرلو مسئول سازمان حفاظت اطلاعات سپاه صاحب الامر (عج) در سالن حضرت زهرا (س) سپاه استان برگزار شد. 

سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران مبارزات و انقلاب، شهدای دفاع مقدس، شهدای امنیت پایدار مردمی در مرز‌های کشور، شهدای جبهه اسلامی و مدافع حرم به ویژه سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: ما از همان آغازین روز‌های فجر انقلاب، مفتخر هستیم که از امام خویش صیانت کردیم. 

وی گفت: صیانت ما از امام و انقلاب در روز‌هایی صورت گرفت که سپاه وجود نداشت و ارتش انقلابی در دست امرای شاه بود و در چنبره نظامی گری قرار داشت و ما آن روز‌ها از امام خود صیانت کردیم. 

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با اشاره به پشتوانه مردمی انقلاب عنوان کرد: ۴۵ سال است که نگاه‌های مومن ملت ایران و مادران شهدا نگران شما هستند که مبادا در مسیر صیانت از انقلاب اسلامی، اتفاقی برای شما رخ دهد. مسوول حفاظت از انقلاب اسلامی، همین دل‌های مومنی است که شبانه روز نگران و دعاگوی نیرو‌های نظامی و انتظامی هستند. 

سردار رفیعی آتانی در بخش دوم سخنان خود با اشاره به عملیات غرورآفرین والفجر هشت تصریح کرد: ضامن حفاظت دین خدا، خون سیدالشهدا ست و ایشان مسئول حفاظت از دین خدا می‌باشد. یکی از شاهکار‌های حفاظت اطلاعات سپاه، عملیات غرورآفرین والفجر هشت است. به آنچه گفتند و عمل کردیم، پیروزی حاصل شد و امروز نیز به آنچه می‌گویند عمل کنیم پیروزی نصیبمان می‌شود.   

وی متذکر شد: حفاظت با استفاده از همه ظرفیت‌های خود تا امروز ماموریت‌های بزرگی در سپاه را اجرا کرده است. امکانات و ظرفیت و نیروی انسانی ما، ناموس و مایه غیرت ماست و باید نگاه نامحرم را از آن برداریم همچنان که کوتاهی در این امر، قابل بخشش نیست چرا که آسیب‌های جدی در پی خواهد داشت. امروز نام پاسدار با روز میلاد سیدالشهدا (ع) گره خورده و تمام تلاش ما این است در مسیر سیدالشهدا (ع) همچون یاران وفادارش پاسدار صیانت دین خدا باشیم.   

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi