شناسه خبر : 108229
سه شنبه 17 بهمن 1402 , 10:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانبازان همطراز شهدا هستند

فاش نیوز - سردار «صالحی» گفت: جانبازان نه تنها همطراز شهدا هستند بلکه جلوتر از شهدا قرار دارند.

کد خبر: ۶۴۹۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۲ - 05February 2024
 

جانبازان همطراز شهدا هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، سردار سرتیپ دوم پاسدار «عبدالله صالحی» فرمانده لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا به مناسبت چهل‌وپنجمین سالگرد انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور در آسایشگاه جانبازان ضایعه نخاعی و درمانگاه توانبخشی امام علی (ع) ساری با جانبازان دفاع مقدس دیدار کرد.

وی با اشاره به اینکه درجات جانبازان متعالی است خطاب به آنان اظهار داشت: پاداشی که خداوند به جانبازان و مجاهدان راه خدا عطا می‌نماید متفاوت از پاداش با شهداست.

سردار صالحی گفت: شما جانبازان نه تنها همطراز شهدائید بلکه جلوتر از شهدا قرار دارید، زیرا شهدا در راه مجاهدت الی الله با ترکش و تیر دشمنان اسلام به شهادت رسیدند و آنی جسم‌شان را از دست دادند، ولی شما نه تنها درد و زخم تیر‌های دشمنان را چهار دهه تحمل می‌کنید بلکه شما و خانواده‌های شما، از زخم زبان‌های دوست و دشمن در امان نیستید.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi