شناسه خبر : 108296
جمعه 20 بهمن 1402 , 16:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

توسط سازمان آموزش وپرورش؛

آزمون استخدامی آموزش و پرورش با اعمال سهمیه ایثارگری

آزمون استخدامی پیمانی مشاغل کیفیت بخشی، با درنظر گرفتن سهمیه های ایثارگری برگزار می گردد...

فاش نیوز - آزمون استخدامی پیمانی مشاغل کیفیت بخشی، به منظور تامین منابع نیروی انسانی سازمان آموزش و پرورش با درنظر گرفتن سهمیه های ایثارگری برگزار می گردد.

وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه ای زمان ثبت نام آزمون استخدامی پیمانی مشاغل کیفیت بخشی شامل مشاغل: مربی تربیت بدنی و سلامت، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی امور تربیتی و سبک زندگی و مشاوره را تا 24 بهمن ماه 1402 اعلام نموده است.

گفتنی ست زمان دریافت کارت آزمون 27 فروردین 1403 و زمان برگزاری آزمون 30 فروردین 1403 خواهد بود.

این آزمون به درخواست سازمان آموزش و پرورش با همکاری سازمان اداری و استخدامی کشور و آزمون جهاد دانشگاهی کشور برگزار می شود و سهمیه های ایثارگران و جانبازان نیز در آن اعلام شده است.

در دفترچه راهنمای این آزمون، نحوه اعمال سهمیه های ایثارگری به شرح ذیل بیان شده است:

 

اینستاگرام
کدوم سهمیه خودتونو مسخره کردید؟ ی شهر سهمیه داره ی شهر نداره ... ی شهر بالا ۲۵ میگیره ی شهر زیر ۲۵ ی شهر هم هیچی فقط بدون سهمیه .....یعنی ی جاهایی سهمیه دار اصلا نمیتونه از سهمیه اش برای شهر خودش استفاده کند چون پدیرش آزاد در نظر گرفتن !!! یکنفر دقیقا باید توضیح بده چرا این طور سهمیه بندی میشود؟؟؟؟؟؟ چرا اجازه نمیدن هر کی هر امتیازی داره برای شهر مورد نظرش استفاده کنه؟ چرا از قبل سهمیه بندی میکنند؟؟ کاملا مشکوک و عجیب هست حتما از قبل رزروی دارند برای بچه های من و شما نیست برای خودی هاست یا برای قراردادی هایی که خودشون از قبل شاغل هستن و فقط سهمیه دارند که قرار هست رسمی شوند و همه از این موضوع خبر دارند، آزمون هم برای ماست مالی کردنه ... خواهشا پز ندهید برای ایثارگرا کاری کردید ، چه عدالتی در کار هست؟؟؟؟کدام ردیف شغلی ؟؟؟ فاش نیوز پی این قضیه را بگیر .. باید اجازه بدهند هر کس هر جا کد شغل را زد و قبول شد آنوقت مدارک و امتیاز ایثارگری را استفاده کند و در اولویت قرار بگیرد درستش این هست . غیر از این باشد کاملا اجحاف است
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi