شناسه خبر : 108566
دوشنبه 30 بهمن 1402 , 08:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

طرح علمداران حماسه و تکریم از جانبازان در همدان

فاش نیوز - به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام و روز جانباز نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان به همراه مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با دو نفر از جانبازان دوران دفاع مقدس دیدار و گفتگو کردند.
 
طرح علمداران حماسه و تکریم از جانبازان در همدان

به گزارش «ایثار»، آیت‌الله شعبانی موثق نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان، صفدریان مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ،حجت الاسلام قلیچ خانی نماینده حوزه ولی فقیه در بنیاد ،رئیس بنیاد شهید شهرستان و چند تن از مسئولین بمناسبت اعیاد شعبانیه و گرامیداشت مقام جانباز با 2 نفر از جانبازان هشت سال دفاع مقدس ( آقایان ؛ حاج علی معصومی و احمد معبودی) دیدار کردند.
نماینده ولی فقیه در استان با تکریم از مقام شامخ ایثارگران و جانبازان و اجرای این طرح ارزنده در اعیاد شعبانیه بیان داشت:هدف از این دیدارها ابلاغ سلام مقام معظم رهبری مدظله العالی و تجلیل از ایثار شما عزیزان است. آیت‌الله شعبانی افزود: مقاومت، صبر، استقامت و ایستادگی از مهمترین ویژگی‌های برجسته خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و آزادگان سرافراز به شمار می‌رود و همگان می‌دانیم اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.
 جانبازان هم در این آئین به بیان خاطرات خود از حضور در جبهه و نحوه مجروحیت خود پرداختند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi