شناسه خبر : 108640
چهارشنبه 02 اسفند 1402 , 11:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار مسئولان استان ایلام با خانواده‌های معظم شهدا در آبدانان

فاش نیوز - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با خانواده های معظم شهدا در آبدانان دیدار و گفتگو کردند.
 
دیدار مسئولان ارشد استان ایلام با خانواده‌های معظم شهدا در آبدانان

به گزارش ایثار، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام به همراه جمال اسدی با خانواده شهید سیدمحمود حسینی و شهید بهمن نوروزی دیدار و گفتگو کردند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: موضوع انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران نماد مردم سالاری دینی، مظهر اختیار و اقتدار مردم و حاکمیت عقل و منطق در جامعه است.
امام جمعه ایلام به نقش مقتدرانه جمهوری اسلامی در عرصه عالم پرداخت و تصریح کرد: نقش نافذ و اثرگذار سیدحسن نصرالله در هدایت افکار عمومی جهان و ابتکار عمل حزب الله و حماس در مبارزه جدی با اسرائیل غاصب هیمنه شیطانی آمریکا و انگلیس را خنثی و برتری مقاومت اسلامی را به رخ جهانیان کشید.
امام جمعه ایلام برکات و تجلیات وجود مقام معظم رهبری در عزتیخشی به جهان اسلام را ستود و اضافه کرد: استکبار ستیزی عملی و حمایت حماسه ساز انصار الله یمن در صیانت از حقوق مردم مظلوم غزه نمونه بارزی از هدایت‌های داهیانه رهبر عزیز انقلاب اسلامی و جریان مقاومت در پهنه جهان است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi