شناسه خبر : 108645
چهارشنبه 02 اسفند 1402 , 11:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجلیل از پیشکسوتان و جانبازان دفاع مقدس در ایام شعبانیه

فاش نیوز - به مناسبت ایام ویژه تولد امام حسین (ع) تا میلاد حضرت مهدی (عج) در استان مرکزی تجلیل از جانبازان و پیشکسوتان دفاع مقدس با حضور مسئولین کشوری و استانی صورت خواهد گرفت.

کد خبر: ۶۵۲۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲ - 21February 2024
 

تجلیل از پیشکسوتان و جانبازان دفاع مقدس در ایام شعبانیهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سردار دکتر «داود غیاثی راد» دبیر شورای هماهنگی کمیته فرهنگی نیرو‌های مسلح با حضور در منزل جانباز ۷۰درصد استان مرکزی به مناسبت ایام شعبانیه اظهار داشت: به مناسبت ایام ویژه تولد امام حسین (ع) تا میلاد حضرت مهدی (عج) در استان مرکزی تجلیل از جانبازان و پیشکسوتان دفاع مقدس با حضور مسئولین، فرماندهان، مدیران استان مرکزی صورت می گیرد.

وی گفت: باحضور در منزل جانباز شیمیایی «علی جلالی» که سند جمهوری اسلامی ایران در دادگاه لاهه است از ایشان  تجلیل به عمل آمد. «علی جلالی» جانبازی است که دو ماه در ژاپن به علت گازهای شیمیایی در حالت کما بود و پس از دو ماه به هوش آمد و با مداوای پزشکان ژاپنی الان بیش از سی سال است که به طرز معجزه آسایی به زندگی خود ادامه می دهد.

سردار غیاثی راد افزود: ویژگی های مثبت استان مرکزی که متعلق به امامین انقلاب است مانند شهرستان خمین محل تولد امام خمینی(ره) و تفرش محل تدفین جد مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که این استان را از تمام استان های کشور متمایز کرده است.

وی خاطر نشان کرد: استان مرکزی به لطف استاندار انقلابی و مسئولین تلاشگر این استان برنامه ی خوبی را با عنوان سرآمدان دیار آفتاب در سالن وزرات کشور برگزار کردند که در این مراسم از نخبگان و سرآمدان استان مرکزی تجلیل شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi