شناسه خبر : 108703
شنبه 05 اسفند 1402 , 08:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پدر شهیدان «کریمیان کاکلکی» آسمانی شد

فاش نیوز -  زنده یاد حاج عبدالحمید کریمیان کاکلکی پدر شهیدان والامقام «یعقوب و محمد کریمیان کاکلکی» از شهدای هشت سال دفاع مقدس دعوت را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.  
 
پدر شهیدان والامقام «کریمیان کاکلکی» آسمانی شد

به گزارش ایثار، زنده یاد حاج عبدالحمید کریمیان کاکلکی پدر شهیدان والامقام «یعقوب و محمد  کریمیان کاکلکی» پس از تحمل سال‌ها رنج فراق فرزندانش دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
 مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر پاک این پدر گرانقدر در بهشت آباد اهواز قطعه والدین شهدا 7/1 با حضور مسئولان و خانواده‌های شاهد و ایثارگر برگزار  شد.
 شهید یعقوب کریمیان کاکلکی شانزدهم بهمن ماه 1431 چشم به جهان گشود و در بیست و پنجم اسفندماه 1363 به عنوان پاسدار وظیفه در جزیره مینو در عملیات بدر به درجه رفیع شهادت نائل شد. شهید محمد کریمیان کاکلکی یکم بهمن ماه  1347 متولد شد و در پنجم آبان ماه 1364 در جزیره مینو و در یک پاتک به عنوان پاسدار وظیفه به درجه رفیع شهادت نائل آمد. مزار هر دو شهید در قطعه یک شهدای اهواز دربهشت آباد اهواز زیارتگاه عاشقان است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi