شناسه خبر : 108722
شنبه 05 اسفند 1402 , 11:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عیادت معاون اول رییس‌جمهور از جانباز گمنام امام زمان (عج)

فاش نیوز - در آستانه هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیمه شعبان، معاون اول رییس‌جمهور از جانباز گمنام امام زمان (عج) و از سرداران پیشتاز جبهه جنگ و مقاومت عیادت کرد.

کد خبر: ۶۵۳۰۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۳ - 23February 2024
 

عیادت معاون اول رییس‌جمهور از جانباز گمنام امام زمان (عج)به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور در آستانه نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) از «حاج مجید» یکی از جانبازان پیشتاز دفاع مقدس، جبهه مقاومت و عرصه امنیت ایران اسلامی عیادت کرد.

مخبر در این دیدار ضمن قدردانی از شجاعت، ایثار و فداکاری همه سربازان گمنام امام زمان (عج) برای تأمین امنیت کشور، ایشان را یکی از ذخایر جمهوری اسلامی در عرصه امنیت راهبردی و از یاران دیرین حاج قاسم سلیمانی خواند که خدمات ارزنده و بزرگ وی در حوزه اطلاعاتی و امنیتی برای مردم ایران و سرتاسر جبهه مقاومت اجری عظیم در پیشگاه خداوند متعال دارد.

معاون اول رئیس‌جمهور ضمن دعا برای سلامتی و تاکید بر ضرورت بسیج همه امکانات لازم برای این جانباز گمنام امام زمان (ع)، دستور داد تا با تشکیل یک تیم مجرب، زندگی و خدمات ۴۵ ساله ایشان برای نظام جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت، مستندسازی و ثبت و ضبط شود.

گفتنی است، در این دیدار خانواده و برخی از دوستان ایشان نیز ضمن قدردانی از حضور معاون اول رئیس‌جمهور، گزارشی از وضعیت جسمانی و سلامتی حاج مجید ارائه کردند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi